مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: کلید ۲۷ مسکن مناسب به میمنت روز «انفاق» و همزمان با هفته دولت به مددجویان اردبیلی اهدا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۲۷ مسکن مددجویی به میمنت روز انفاق و در هفته دولت به خانوار تحت حمایت که فاقد مسکن مناسب بودند، تحویل داده شده است، گفت: این خانواده‌های تحت حمایت که به دلیل نبود منزل مناسب با مشکلات بسیاری روبه‌رو بودند، با حمایت‌های خیران و دستگاه‌های اجرایی در هفته دولت صاحب‌خانه شدند.

او با بیان اینکه از جمله اقدامات مهم کمیته امداد برای دستگیری از اقشار آسیب‌پذیر تأمین مسکن مناسب است، افزود: بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای ساخت ۲۷ منزل مددجویی هزینه پرداخت شده که بخشی از آن توسط خیران و کمک‌های مردمی به این امر اختصاص یافته است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه ۹ مسکن مددجویی در شهر و ۱۸ مسکن مددجویی در روستا‌های استان اردبیل ساخته و در اختیار خانوار تحت حمایت قرار گرفته است، بیان کرد: فعالیت‌های گسترده‌ای در کمیته امداد انجام گرفته است تا اعتبارات به سمت مناطق محروم سوق پیدا کند و شاهد توسعه و پیشرفت این مناطق باشیم.

دشتی با بیان اینکه کمیته امداد اردبیل با همکاری بنیاد مسکن، بسیج سازندگی، مجمع مهندسان خیر، انجمن خیران مسکن‌ساز و نیکوکاران این استان درصدد است تا برای تمامی خانوار تحت حمایت که از مشکل مسکن رنج می‌برند، منزل مناسبی تهیه کند، اعلام کرد: ۲۳۰۰ خانوار تحت حمایت فاقد مسکن مناسب هستند که تلاش خود را به کار گرفته‌ایم با همکاری‌های گسترده‌تر دستگاه‌های اجرایی و نیکوکاران اردبیلی سرپناه مناسبی برای آن‌ها تأمین شود.

او با اشاره به اینکه خیران اردبیلی در قالب «طرح رضوان» می‌توانند کمک‌های خود را برای ساخت منزل مناسب برای خانوار تحت حمایت اختصاص دهند، گفت: طرح «رضوان» از جمله طرح‌های حمایتی کمیته امداد استان اردبیل به منظور تأمین و تکمیل مسکن خانوار تحت حمایت است که تاکنون با بهره‌گیری از این طرح بسیاری از مددجویان صاحب‌خانه شده‌اند.

دشتی با بیان اینکه ساده‌ترین روش برای یاری‌رسانی و کمک به ساخت مسکن مقاوم برای مددجویان اردبیلی کد آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* است، اعلام کرد: سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ نیز در اختیار نیکوکاران اردبیلی قرار دارد تا نسبت به کمک‌رسانی به محرومان در زمینه ساخت و خرید مسکن مددجویی اعلام آمادگی کنند.

انتهای پیام/ح

۲۳۰۰ خانوار تحت حمایت در اردبیل فاقد مسکن مناسب هستند

برچسب ها: مسکن ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.