وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: طرح رتبه بندی در سطح فرهنگیان از ابتدای مهرماه اجرا خواهد شد.

طرح رتبه بندی فرهنگیان از ابتدای مهر اجرا می‌شود/ مشکل کاغذ کتب درسی برطرف شدبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن حاجی میرزایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش و دبیر هیئت دولت امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره زمان اجرایی شدن طرح رتبه بندی معلمان، گفت: براساس تمهیدات دولت و هماهنگی که با سازمان برنامه و بودجه انجام شده است، امیدواریم از ابتدای مهرماه طرح رتبه بندی در سطح فرهنگیان اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: جلسه رای اعتماد به وزرای آموزش و پرورش و میراث فرهنگی ۱۲ شهریور برگزار می‌شود 

او افزود: امیدواریم در شروع سال جدید شاهد افزایش حقوق فرهنگیان عزیز باشیم.

حاجی میرزایی با اشاره به سوابق و برنامه‌های خود تصریح کرد: دوستانی که با من آشنا هستند می‌دانند که سبقه اصلی من آموزشی و فرهنگی است، بیش از ۲۰ سال است که سابقه فعالیت‌های من به کار‌های آموزشی اختصاص داشته است. سوادآموزی در دوره‌ای که با مسئولیت من در بخش‌های مختلف جریان داشت با کمک همه مدیران و مسئولان و آموزشیاران دوران درخشانی داشته است که نتایج آن از طریق آمار‌های بین‌المللی و هم آمار‌های داخلی مشخص است.

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش تصریح کرد: جهشی که در آن دوره در سوادآموزی کشور ایجاد شده کاملا قابل مشاهده است, سوادآموزی به عنوان یک مسیری که کاستی‌های نظام در تعلیم و تربیت را در بخشی که افراد از تعلیم دور مانده بودند، تلاش داشت با خلاقیت و نوآوری تلفیقی بین آموزش و مهارت‌های واقعی زندگی ایجاد کند.

او تاکید کرد: خوشبختانه با موافقت آقای روحانی رئیس جمهوری ارز مربوط به تامین کاغذ مورد نیاز کتب درسی که یکی از دغدغه‌های اصلی فرهنگیان و سازمان پژوهش کتب درسی بود، با ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومان تامین و برطرف شد؛ خوشبختانه مشکل کاغذ کتب درسی هم برطرف شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار