مهم‌ترین حوادث امروز ۶ شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مهم‌ترین حوادث امروزچهارشنبه ۶ شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان گلوگاه


سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت پایدار در سطح شهرستان و مقابله با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی درسطح شهرستان گلوگاه به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح پس از تشکیل تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی، ماموران موفق به دستگیری ۳۶ سارق و کشف ۵۷ مورد انواع سرقت درسطح شهرستان شدند.

سرهنگ عنایتی از دستگیری ۵ خرده فروش مواد مخدر در اجرای این طرح خبر داد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

او از دستگیری ۱۹ معتاد متجاهر در این شهرستان نیز خبر داد و افزود: این افراد پس از تشکیل پرونده برای طی مراحل درمانی به در مانگاه ماده ۱۶ استان و مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

ریزش سنگ در جاده هراز یک مصدوم بر جای گذاشت

سخنگوی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ساعت ۱۳  امروز چهارشنبه ۶ شهریور خبر حادثه ریزش سنگ بر روی یک دستگاه خودرو سواری ال ۹۰ به مرکز پیام اورژانس شهرستان آمل اعلام و ماموران اورژانس پایگاه گزنک به محل حادثه واقع در جاده هراز، عبور روستای وانا اعزام شدند.

او افزود: در این حادثه یک دختر بچه ۴ ساله مصدوم شد که با توجه به نیاز انتقال سریع و نیز ترافیک جاده، با بالگرد اورژانس مازندران به بیمارستان ۱۷ شهریور شهرستان آمل منتقل شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار