رضا پور درباره فیلم منتشر شده مبنی بر خرابی پله برقی پل هوایی میدان نبوت از سوی تعدادی از ساکنان منطقه توضیحاتی داد.

ناصر رضا پور معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۸ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در توضیح فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر خرابی چند روزه پله برقی پل هوایی میدان نبوت در شرق تهران، گفت: بر خلاف گفته شهروندی که در فیلم مربوطه اعلام می‌کند چند روزی است که پله برقی پل هوایی مکانیزه میدان نبوت خراب است، باید اعلام کنم که خرابی پله‌های برقی این ایستگاه تنها در قسمت شمالی آن است که از ساعات پایانی سه شنبه شب به علت پاره شدن زنجیر هندریل خاموش شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۸ با تاکید بر اینکه پل هوایی مکانیزه میدان نبوت از قدیمی‌ترین پل‌های هوایی مکانیزه احداث شده در پایتخت است، افزود: به علت قدیمی بودن این پل تجهیزات آن به صورت مداوم و دوره‌ای از سوی کارکنان خدمات شهری شهرداری منطقه بازدید و تمام تجهیزات آن از قبیل موتور، گیربکس و ... سرویس می‌شود.

ناصرپور درباره علت خرابی بخش شمالی پله‌های برقی پل هوایی میدان نبوت تصریح کرد: نقص فنی به وجود آمده مربوط به پاره شدن هندریل پله برقی است که به مرور زمان و به علت کارکرد بالا پاره می‌شود.

او با تاکید بر اینکه میدان نبوت از مراکز پر تردد شهرق تهران است، افزود: حجم تردد و استفاده از این پل در روز از سوی شهروندان بسیار بالاست و مراکز تجاری اطراف میدان نبوت عامل اصلی تردد پرحجم و استفاده بسیار از این پل هوایی است.


بیشتر بخوانید: ماجرای خرابی پله‌های برقی ایستگاه‌های مترو نبرد/ مسئولان به جای تعمیر به فکر نوسازی تجهیزات باشند


رضا پور تاکید کرد: حجم تردد بالا موجب فرسودگی زود به زود هندل ریل این پل هوایی می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۸ در پاسخ به این سوال که چه زمانی قسمت آسیب دیده پله برقی میدان نبوت تعویض و این پل مجدد مورد استفاده شهروندان قرار می‌گیرد، گفت: به دلیل آن که سه شنبه شب آخر وقت پله برقی پل دچار نقص فنی شد، شهرداری منطقه نتوانست رفع نقص مربوطه را انجام دهد و روز چهارشنبه نسبت به تعویض هندریل این پل هوایی اقدام کرد تا هر چه سریع‌تر در دسترس شهروندی قرار گیرد.

انتهای پیام/

خرابی پله برقی پل هوایی میدان نبوت چند روزه نیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار