فرمانده سازمان بسیج کشور ملت ایران را ملتی قدرتمند در جهان دانست و گفت: مردم سالاری ملت ایران یک الگوی برتر در دنیا محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار سلیمانی در همایش مجمع عالی بسیج استان فارس با بیان اینکه قانون اساسی جمهوری اسلامی، قانونی مترقی محسوب می‌شود، گفت: نظام سیاسی ایران اسلامی از یک قانون مترقی و یک رهبر شجاع، مدیر، مدبر و الهی برخوردار است.

او با تاکید براینکه رهبری نظام اسلامی از تمام شاخصه‌های مدیریتی بهره‌مند است، تراز سیاسی قدرت مردم ایران را در جهان قابل اعتنا دانست و گفت: امروز ایران اسلامی در بعد دفاعی و امنیتی تحول بزرگی داشته و با قرار گرفتن مولفه‌های معنوی در کنار آن شاهد چند برابر شدن قدرت ایران بوده‌ایم.

سلیمانی با تصریح اینکه نظام اسلامی ایران نخستین قدرت نرم دنیا محسوب می‌شود، ایران را جزو ۱۰ کشور اول به واسطه داشتن قدرت سخت دسته بندی کرد و گفت: ملت ایران قدرتمندانه پنجمین دهه حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی را آغاز کرد که با بیانیه گام دوم وارد یک مرحله جدید شد.

او با بیان اینکه ملت ایران دارای قدرت فرهنگی مناسبی است، راهپیمایی اربعین، حضور در راهپیمایی‌ها، هم‌افزایی در حوادث و سایر موارد را نمونه‌هایی بارز از وحدت، انسجام و قدرت فرهنگی این ملت دانست و گفت: امروز حتی کشور‌هایی که دارای قدرت سخت محسوب می‌شوند قادر به عملیاتی کردن آن قدرت نیستند، زیرا قدرت فرهنگی ملت ایران را ندارند.

سلیمانی به پیشرفت‌های اقتصادی ایران در چهاردهه گذشته نیز اشاره و اضافه کرد: تمام امکانات برای تبدیل‌شدن ایران به قدرت اقتصادی دنیا در کشور وجود داشته و بیانیه گام دوم انقلاب نیز همین مطالبه را از همه مسؤولان دارد.

این مقام ارشد نظامی ضمن یادآوری این نکته که چالش‌های بزرگ و کوچکی که بر سر راه پیشرفت وجود دارد را می‌توان از سر راه برداشت، بیان کرد: بسیج قرار نیست در طول دستگاه‌ها قرار گیرد بلکه باید هم‌عرض آن‌ها، با چالش‌ها مقابله کرده و مشکلات را کاهش دهد.

او ادامه داد: بسیج در دوره جدید در راستای منویات رهبر انقلاب بیش از گذشته به سازمان‌یافتگی نیاز دارد و باید بدون فرصت سوزی، توانمندی‌های کشور را شناسایی و پای‌کار بیاورد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان یادآور شد: مجامع استانی بسیج در استان‌ها درواقع یک مجلس مردمی است و کارگروه‌های گوناگون آن نیز کمیسیون‌های آن محسوب می‌شود.
انتهای پیام/م

صحبت های فرمانده سازمان بسیج کشور در شیراز

برچسب ها: سپاه ، انقلاب اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.