رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر درباره اقدامات انجام شده طرح نذر آب در ۴ شهرستان استان سیستان بلوچستان توضیحاتی داد.

محمد نصیری رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اقدامات جمعیت هلال در طرح نذر آب استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این طرح از ۱۰ مرداد ماه شروع شده است و احتمالا تا ۲۴ شهریور ماه نیز طول می‌کشد.

نصیری با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرستان خاش استان سیستان و بلوچستان گفت: ۴ هزار و ۱۵ نفر در این منطقه خدمات دریافت کردند و ۳ هزار و ۳۷۲ قلم دارو در این منطقه توزیع شد.

او افزود: ۸۰۰ بسته لوازم التحریر، ۸۰ بسته مواد غذایی، ۸۰ بسته لوازم بهداشتی و ۷۵۰ بسته اسباب بازی و ۲۰ هزار ماسک در این منطقه توزیع شد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرستان هیرمند استان سیستان بلوچستان گفت: ۵۷۸ نفر در این شهرستان خدمات دریافت کردند و ۲۹۸ قلم دارویی به ارزش ۸۰ میلیون ریال توزیع شد.

او ادامه داد: ۱۵۰ بسته موادغذایی، ۳۰۰ بسته اسباب بازی و ۱۰ بسته لوازم التحریر به مردمان این منطقه اهدا شد.

نصیری درباره خدمات انجام شده در شهرستان ایرانشهر بیان کرد: دو هزار و ۱۳۱ نفر در این منطقه خدمات دریافت کردند و ۳ هزار و ۵۰۰ قلم دارو به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال توزیع شد.

او افزود: ۴۵۳ بسته موادغذایی، ۷۰۰ بسته لوازم التحریر، ۳۰۰ بسته اسباب بازی اهدا شده است.


بیشتر بخوانید: آغاز اجرای دومین طرح نذر آب در ۴ استان کشور/ حمایت‌های بهداشتی، روانی و معیشتی توسط جمعیت هلال احمر


رئیس سازمان داوطلبان با اشاره به شهرستان سرباز استان سیستان و بلوچستان گفت: ۲ هزار و ۲۱۵ نفر خدمات جمعیت هلال احمر را دریافت کردند و ۱۸۰ قلم دارو در این منطقه توزیع شد.

او با اشاره به اهدا ۳۰۰ بطری آب معدنی در این منطقه افزود: ۶۰ عدد تانکر به ارزش ۶۸۲ میلیون ریال در این منطقه تعبیه سازی شد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر بیان کرد: تمامی تانکر‌های تعهد شده طبق برنامه تامین شده است.

نصیری با بیان اینکه این طرح با کمک سازمان‌های مردم نهاد و موسسات خیریه در حال انجام است، گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی شامل ساخت سرویس‌های بهداشتی و حمام روستایی نصب و بهره برداری از دستگاه‌های تصفیه آب و بازسازی مدارس روستایی از جمله برنامه‌های سازمان داوطلبان در این طرح است.

انتهای پیام/

طرح نذر آب از ۱۰ مرداد ماه آغاز شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار