مختاری از تخلف گرانفروشی، تقلب در کسب و عدم رعایت نظامات صنفی در یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان البرز خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اکبر مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز گفت: بخشی از این فروشگاه‌ها در قالب تخفیف سعی در فریب مردم را داشتند که عملکرد آن‌ها جای تأمل دارد.

او افزود: این فروشگاه تخفیف‌های چشمگیری را بر روی برخی از اقلام خود اعمال کرده بود که در واقع این تخفیف‌ها اعمال نشده بودند و کالا‌ها با قیمت بالا به مردم فروخته می‌شد.

مختاری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وجود تبلیغات گسترده در برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای اظهار داشت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که ضوابط بهداشت محیط در برخی از این فروشگاه‌ها رعایت نمی‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز خاطر نشان کرد: از ۱۰ مورد بازرسی که از فروشگاه‌های فعال استان البرز صورت گرفت، ۱۰ پرونده تخلف در زمینه‌های مختلف از جمله گرانفروشی، تقلب در کسب، عدم رعایت نظامات صنفی و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تشکیل شد.


بیشتر بخوانید: پلمپ فروشگاه زنجیره‌ای مشهور در غرب پایتخت/ گرانفروشی و عرضه گوشت مرغ فاسد از تخلفات این فروشگاه + عکس


مختاری افزود: برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای با هدف فریب افکار عمومی اقلام خود را تا ۴۵ درصد تخفیف اعلام می‌کنند که با بررسی‌های صورت گرفته بر روی ۴۰۰ قلم کالا تنها اعمال تخفیف بر روی ۱۰ قلم کالا انجام شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز گفت: پرونده‌های تشکیل شده به دادسرای عمومی و انقلاب کرج ارجاع شد.

انتهای پیام/

گرانفروشی و تقلب فروشگاه زنجیره‌ای در البرز محرز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار