جانشین فرمانده کل ارتش گفت: ما هفتگی آزمایش‌هایی داریم که از چشم دشمن پنهان است، تشکیلاتی داریم که در دوردست می‌تواند دشمن را در زمان نیاز متنبه کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر محمدحسین دادرس، جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم اختتامیه هفدهمین دوره رزم مقدماتی مشترک دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش که صبح امروز در مرکز آموزش درجه‌داری حضرت جواد ائمه برگزار شد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب مبنای داشتن بصیرت را برای آینده کشور در نظر گرفته‌اند که باعث می‌شود همه در مسیر بمانیم.

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه بصیرت موضوعی است که باید در رأس حرکت ما باشد، تصریح کرد: آن کسی که بصیرت دارد متفاوت است، اگر ما بصیرت داریم یعنی این‌که می‌دانیم لازمه برای حرکت در دنیای امروز فهم صحیح از مسائل پیرامونی، فهم سیاسی صحیح و شناخت حق است.

او افزود: زمانی بود که تشخیص حق و باطل ساده بود و دشمن در شکل دشمن ظاهر می‌شد، اما امروز دشمنان ما در پشت الفاظ و شعار‌های زیبا پنهان شدند و محیط غبار آلود است که در این محل بصیرت نقش خود را بازی می‌کند.

امیر دادرس ادامه داد: ما مفتخریم که واژه سرباز را از مردم کشور گرفته‌ایم این نشان از بصیرتی دارد که دانشجویان ما بنیه آن را دارند.

بیشتر بخوانید: مراسم اختتامیه دوره رزم دانشجویان دانشگاه‌های افسری برگزار شد
جانشین فرمانده کل ارتش با تأکید به این موضوع که امروز دشمن ما را رصد می‌کند و برایش سخت است که تمام امکاناتش را بیاورد، گفت: ما آماده هستیم، سربازان کشور تسلیحاتی دارند که خیلی از آنها پیداست، اما خیلی چیز‌ها که باید در شرایط لازم به دشمن ضربه بزند ناپیداست که همه این‌ها را خودمان ساختیم نکته این است که همه این تجهیزات با همان بصیرت ساخته شده است.

او بیان کرد: دشمن سایه به سایه ما را رصد می‌کند و اگر در برابر شما بخواهد بایستد باید تجهیزات و نفرات بیاورد که برایش سخت است، به همین دلیل این راه را انتخاب نکرده است؛ بلکه از طریق موبایل سعی دارد ارزش‌ها و مقدسات شما را هدف بگیرد.

امیر سرتیپ دادرس افزود: ما باید مراقب باشیم که دشمن هجمه فرهنگی دارد و باید بدانیم اگر مراقبت بیشتری داشته باشیم این عرصه برای آنها بسته‌تر خواهد شد.

جانشین فرمانده کل ارتش با تأکید به این موضوع که ما باید مراقبت روزانه و پایش لحظه‌ای داشته باشیم، اظهار کرد: دشمن امروز که رو به روی ما ایستاده کودک‌کُش است و از اینکه مراسم‌های شادی را به عزا تبدیل می‌کند و یا  پیمان شکنی می‌کند، افتخار می‌کند، پس منطق زور را بهتر می‌فهمد.

امیر سرتیپ دادرس گفت: ما هفتگی آزمایش‌هایی داریم که از چشم دشمن پنهان است، تشکیلاتی داریم که در دوردست می‌تواند دشمن را در زمان نیاز متنبه کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ارتش ، دفاعی امنیتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار