سالاری گفت: آمار دقیقی از مسکن مهر‌های خالی نداریم و باید وزارت راه و شهرسازی اطلاعات را دریافت کنیم.

تامین منابع همسان سازی حقوق بازنشستگان از سوی دولتبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی سالاری مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی  اظهار کرد: بازنشستگان بخشی از حقوق دوران کار خود را در صندوق سازمان تأمین اجتماعی به امانت گذاشتند تا در بحث مستمری و درمان استفاده کنند.

او با بیان اینکه این اطمینان را به بازنشستگان می‌دهم که تحت هیچ شرایطی خللی در پرداخت به موقع مستمری خود نخواهند داشت، افزود: به دلیل اینکه پرداخت‌های سازمان تأمین اجتماعی در بخش درمانی به موقع نبوده است کیفیت درمان کاهش پیدا کرده است.


بیشتر بخوانید؛ تفاوت بیمه اجباری و اختیاری تامین اجتماعی چیست؟


مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان گفت: دولت و تامین اجتماعی همسان سازی را قبول دارند، اما این همسان سازی نیاز به منابعی دارد که باید از سمت دولت تامین شود و امسال درخواست کردیم که لایحه بودجه اعتبارات لازم برای همسان سازی لحاظ شود، اما تاریخ مشخصی نمی‌توانیم اعلام کنیم.

سالاری درباره مسکن بازنشستگان اضافه کرد: با وزارت راه و شهرسازی توافقاتی انجام شده است و آمار دقیقی از مسکن مهر‌های خالی نداریم؛ باید وزارت راه و شهرسازی اطلاعات را دریافت کنیم تا بتوانیم با درنظر گرفتن شرایط واحد‌های خالی مسکن مهر تعدادی را در اختیار بازنشستگان قرار دهیم.

او با اشاره به اینکه طرح کرامت رضوی باید استمرار داشته باشد، گفت: در خصوص بیمه تکمیلی محور اصلی کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران است و هر وظیفه‌ای را کانون برای سازمان تأمین اجتماعی مشخص کند انجام خواهیم داد تا بتوانیم خدمات بهتر و با کیفیتی برای بازنشستگان در درمان ارائه دهیم.

انتهای پیام/

آمار دقیقی از مسکن مهر‌های خالی نداریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار