دانش آموزان برگزیده استان همدان در هشتمین جشنواره کشوری جابربن حیان حائز رتبه برتر شدند.

درخشش دانش آموزان استان همدان در جشنواره کشوری جابربن حیانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، یاسر نانکلی، معاون آموزش ابتدایی استان همدان گفت: طرح های " مراقب خواب کودک" از شهرستان ملایر، "اکسیر جادویی" از منطقه سامن، "آچار همه کاره" از شهرستان نهاوند، "کاکل جادویی" از ناحیه یک همدان و "رکعت شمار بریلی" و "مادرم آسوده بران" از ناحیه ۲ همدان در جشنواره کشوری ارائه شدند.

نانکلی اضافه کرد:محمد صالح نظری از ملایر،میکائیل کولیوند از نهاوند،مائده طهماسبی از ناحیه دو همدان در طراحی و ساخت و النا صالحی جوزانی از ناحیه دو همدان،زهرا حسینی از سامن و بهراد بختیاری از ناحیه یک همدان در طرح  آزمایش ،رتبه های برتر کشوری را از آن خود کردند.

او افزود: طرح های علمی به علت ماهیت اکتشافی خود، میل به یادگیری را در دانش آموزان تقویت می‌کنند و به علت ماهیت فرایندی خود راه و روش یادگیری را نیز به او می‌آموزند.

معاون آموزش ابتدایی استان همدان  بیان کرد: به منظور پاسخ گویی به نیاز‌های فطری کودکان و ایجاد زمینه تفکر، پرسشگری، خلاقیت و تامین شرایط ضروری برای تعلیم و تربیت و نیز فراهم کردن فرصت و موقعیت لازم برای ایفای نقش جدید معلمان، برنامه طرح های علمی دانش آموزان با عنوان جشنواره جابربن حیان در تمامی مدارس ابتدایی استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ش

دانش آموزان استان همدان در جشنواره کشوری جابربن حیان خوش درخشیدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.