مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت:طرح تشدید بازرسی و نظارت ویژه بازگشایی مدارس در سراسر استان از امروز آغاز و تا ۵ مهر ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،جواد محمدی فشارکی مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس و افزایش تقاضا در برخی از کالا‌ها و خدمات و پیشگیری از افزایش غیرمنطقی قیمتها، طرح تشدید بازرسی و نظارت ویژه بازگشایی مدارس در سراسر استان از امروز آغاز و تا ۵ مهر ادامه دارد.

جواد محمدی فشارکی افزود: بازرسان اصناف استان در این بازرسی‌ها با تخلفاتی همچون گران فروشی، کم فروشی، درج نکردن قیمت، صادر نکردن فاکتور، تبلیغ خلاف واقع و حراج غیر قانونی برخورد می‌کنند.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان افزود: همه صنوف و مراکز عرضه این کالا‌ها موظفند با نصب برچسب بر روی کلیه کالا‌ها و درج نرخ نامه انواع خدمات، صدور فاکتور رسمی از سوی واحد‌های صنفی برای مشتریان، رعایت نرخ‌های مصوب با درصد سود قانونی را رعایت کنند.

وی گفت: همچنین از خرید و فروش هر گونه کالا و نوشت افزار خارجی قاچاق، تقلبی و یا داشتن تصاویر خارج از فرهنگ اسلامی ایرانی خودداری کنند.

محمدی فشارکی افزود: بازرسان اصناف استان در قالب تیم‌های محسوس و نامحسوس با حضور در بازار، ضمن پایش عرضه اقلام ضروری در بازار، با هرگونه تخلفات صنفی برخورد و با تشکیل پرونده، متخلفان در هر صنف را به اداره کل تعزیرات حکومتی استان معرفی می‌کنند.

جواد محمدی فشارکی با تأکید بر اهمیت نقش شهروندان در جلوگیری از تخلفات افزود: شهروندان هنگام خرید لوازم مورد نیاز خود به واحد‌های صنفی معتبر و دارای پروانه کسب مراجعه کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی، موضوع را از طریق تلفن‌های ۳۲۳۵۲۰۱۲ – ۳۲۳۵۲۰۱۳ و یا ارسال پیام کوتاه به شماره ۰۹۱۴۰۴۰۳۰۳۹ و یا گزینه شکایات مردمی در وب سایت این مدیریت به نشانی bazresiasnafisf.ir به ستاد خبری و دایره رسیدگی به شکایات و گزارشات مردمی این مدیریت اطلاع دهند تا رسیدگی شود.


انتهای پیام/م

 

آغاز طرح تشدید نظارت بر بازار توزیع و عرضه اقلام ضروری

برچسب ها: اصناف ، تعزیرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.