باشگاه اینتر میلان ایتالیا با وجود ابراز علاقه ایکاردی به ماندن در این تیم آخرین تلاش‌ها برای فروش او را انجام خواهد داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال اینتر میلان همچنان قصد دارد مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی خود را به تیم دیگری منتقل کند.

آنتونیو کونته تمایلی به حفظ ایکاردی در اینتر میلان ندارد و پیش از این اعلام شده بود که او در برنامه‌های سرمربی پیشین چلسی در فصل جدید جایی ندارد.


بیشتر بخوانید: ایکاردی اردوی اینتر را ترک کرد


مهاجم ۲۵ ساله ارژانتینی در مدت ۶ فصل حضورش در نراتزوری، ۲۱۹ بار به میدان رفت و ۱۲۴ بار گلزنی کرد. با وجود عملکرد خوب او در این تیم، شماره پیراهن ۹ که متعلق به ایکاردی بود به روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی سابق شیاطین سرخ که به تازگی به این تیم پیوسته داده شد.

ایکاردی در بازی دیشب برابر لچه که با پیروزی پر گل شاگردان کونته همراه شد نیز جایی در ترکیب اینتر میلان نداشت.

با این وجود همسر ایکاردی که مدیر برنامه‌های او نیز به شمار می‌رود، معتقد است این امکان وجود دارد که کونته در بازی‌های آینده به ایکاردی فرصت بازی کردن بدهد.


بیشتر بخوانید: ایکاردی آب پاکی را روی دست اینتر ریخت


وی همچنین از ابراز علاقه ناپولی به جذب همسرش و دوستان زیادی که آن‌ها در این شهر دارند خبر داده، اما اعلام کرده که تاکنون ایکاردی به هر پیشنهادی جز ماندن در اینتر جواب رد داده است.

با وجود خودداری مائورو ایکاردی از پیوستن به تیم‌های دیگر، اینتر همچنان به دنبال پیدا کردن یک خریدار برای مهاجم خود است، زیرا آن‌ها قصد دارند الکسیس سانچز را از منچستر یونایتد جذب کنند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از دنیای فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار