همزمان با هفته دولت در مراسمی با حضور استاندار خراسان رضوی، مرکز حمایت بخشی و تربیت خانواده «کانون محبت» در شهرستان چناران افتتاح شد.

افتتاح مرکز تربیت خانواده کانون محبت در چنارانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی‌رضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی در مراسم افتتاح مرکز حمایت بخشی و تربیت خانواده «کانون محبت» که در شهرستان چناران برگزار شد، گفت: اسلام برای اقتصاد اهمیت زیادی قائل است و اقتصاد قوی را موجب تقویت و قوام جامعه می‌داند، اما واقعا چقدر این فرهنگ اقتصادی را ترویج داده ایم؟

وی با بیان اینکه از آسیب‌های شبکه‌های مجازی نباید غفلت شود، افزود: جوانان بیشتر در مورد اقتصاد در دین مطالعه کنند و به شبکه‌های مجازی که امید مردم را شبانه روز بمباران می‌‍کند، بها ندهند. اساسا چرا باید بیشتر از آنچه لازم است در شبکه‌های مجازی وقت خود را تلف کنیم.

همچنین با حضور استاندار خراسان رضوی عملیات اجرایی ساخت ۹ واحد آموزشی و یک زمین چمن مصنوعی در شهرستان چناران آغاز شد. برای ساخت این ۹ واحد آموزشی که در هفته دولت عملیات اجرایی آن آغاز شد، اعتباری بالغ بر ۶۲ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.
 
انتهای پیام//ف.ح
 

 

اعتباری بالغ بر ۶۲ میلیارد برای پروژه هایی در چناران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.