دادگاه جنایی بحرین ۱۱ نفر را به اتهام تلاش برای انجام اقدامات تروریستی و ادعای ارتباط با ایران محاکمه کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اخبار الخلیج، دادگاه کیفری بحرین محاکمه گروهی ۱۱ نفره را با ادعای ارتباط برخی از اعضای آن با ایران و برنامه‌ریزی برای انجام تعدادی عملیات‌های تروریستی (!) در این کشور آغاز کرد.

طبق اعلام رسانه‌های نزدیک به رژیم بحرین، این افراد متهم هستند که در خطوط لوله‌ای نفت در منطقه «البر» در ماه ژانویه انفجاری تروریستی انجام داده‌اند.

این پایگاه اعلام کرد جزئیات این حادثه از این قرار است که اداره تحقیقات جنایی بحرین، اطلاعاتی از شماری منابع محرمانه دریافت می‌کند که حاکی از این ادعاست که متهمان اول و دوم پرنده که ادعا شده با ایران در ارتباط بوده‌اند، با شماری از متهمان داخل بحرین تماس برقرار کرده و آن‌ها را در ازای دریافت پول به منظور انجام عملیات‌های تروریستی بکار گرفته‌اند.

همچنین طبق ادعای مقامات بحرینی، افرادی که برای این کار جذب شده بودند، وظیفه بازرسی از بانک‌های موجود در یکی از مناطقی را داشتند که برای هدف قرار دادن آن، توافق شده بود.

رژیم آل خلیفه بار‌ها افرادی را به ادعای ارتباط با ایران تحت تعقیب و پیگرد قرار داده است. این در حالی است که مقامات ایرانی پیوسته ادعای این رژیم مبنی بر دخالت ایران در امور داخلی بحرین و تلاش برای دخالت در امور داخلی این کشور را تکذیب کرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار