سینا غلامپور ملی پوش شنا ایران بنا به دلایلی برای حضور در بورسیه فینا (فدراسیون جهانی شنا) تصمیم نهایی نگرفته است.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سینا غلامپور ملی پوش شنا کشورمان که از سوی فدراسیون جهانی شنا بورسیه شده بود و در کشور تایلند تمرین می‌کرد به خاطر برخی مشکلات ممکن است  ادامه حضور در بورسیه را از دست بدهد.

در این راستا حمید اسکندریون (رئیس کمیته فنی فدراسیون شنا) در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی بیان کرد: سینا غلامپور بورسیه ی شنای ایران  محصل است و حدود یکسال از تحصیلش عقب افتاده است و از ما فرصت خواست تا به تحصیلاتش برسد. امکان دارد دوباره  فینا  او را بخواهد و در ۶ ماه دوم سال اعزام شود. این ملی پوش از طریق بورسیه ای که بوده است به ورلد کاپ کازان روسیه در آبن ماه  اعزام می شود اما برای ادامه ی  حضور در اردوهای بورسیه ی شنا تصمیم نهایی نگرفته است.

او درباره برگزاری اردو‌های تیم ملی شنا برای حضور در تیم ملی شنا گفت: با توجه به ساختار جدید، اردو‌های تیم ملی به صورت غیر متمرکز است و اردو‌ها از تاریخ ۲۳ تا ۲۸ شهریور ماه در استخر آزادی برگزار می‌شود. ۱۰ نفر به تیم ملی شنا جهت آماده سازی برای رقابت‌های قهرمانی آسیا که به میزبانی هند دعوت شدند. آخرین تست‌ها از بازیکنان گرفته می‌شود و اگر هر ۱۰ نفر این شناگران در تست‌ها قبول شوند به قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند. ما چندین مسابقه را پشت سر گذاشتیم و تیم بسته شده است و فقط ۲۵ روز به اعزام باقی مانده است. همچنین تیم ملی در تاریخ ۳۱ شهریور ماه به هند اعزام می‌شود.


بیشتر بخوانید: پایان کار قره حسنلو در ۱۰۰ متر آزاد


او اظهار کرد: هدف کسب ورودی المپیک است اما این مسابقه به عنوان مسابقه ی برگزیده ی فینا انتخاب نشده است و ما مکاتبات لازم را انجام دادیم تا این رقابت جزو مسابقات برگزیده ی فینا قرار بگیرد. فدراسیون جهانی تعدادی مسابقات را برای المپیک انتخاب کرده است که نتایج آن رقابت ها برای فینا معتبر است. 


بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی شنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار