کوربین: اگر برکسیت بدون توافق حاصل شود انگلیس به دست ترامپ خواهد افتاد

رئیس حزب کارگر انگلیس اعلام کرد به محض آن که این کشور بدون توافق از اتحادیه اروپا خارج شود، شرکت‌های آمریکایی از این فرصت برای سود بردن استفاده خواهند کرد.

کوربین: در صورتیکه برکسیت بدون توافق حاصل شود انگلیس به دست ترامپ خواهد افتادبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جرمی کوربین، رئیس حزب کارگر انگلیس تلاش می‌کند با کمک مخالفان مانع برکسیت بدون توافق شود.

وی در حال آماده شدن برای دیدار با دیگر شخصیت‌های مخالف برای گفت‌وگو در مورد راه‌های جلوگیری از خروج بدون توافق انگلیس از اتحادیه اروپا در ۳۱ اکتبر (۹ آبان) است.

کوربین با انتقاد از بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس، وی را به صمیمی شدن با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، متهم کرد.

وی در مقاله‌ای در روزنامه ایندیپندنت نوشت در صورت برکسیت بدون توافق، انگلیس در نهایت به دست ترامپ خواهد افتاد.

به گفته کوربین، به محض آن که انگلیس بدون توافق از اتحادیه اروپا خارج شود، شرکت‌های آمریکایی از این فرصت برای سود بردن استفاده خواهند کرد که هزینه آن را مردم انگلیس می‌پردازند.

رهبر حزب کارگر انگلیس اعلام کرد تلاش برای توقف برکسیت بدون توافق، جنگی میان حامیان و مخالفان آن نیست. این جنگ میان اکثریت در مقابل اقلیت است که از نتیجه همه پرسی برای تغییر مسیر قدرت و ثروت به سمت کسانی که در راس قرار دارند، استفاده می‌کنند. به همین علت است که حزب کارگر هر کاری که لازم باشد برای جلوگیری از برکسیت بدون توافق انجام خواهد داد.


بیشتر بخوانید: جانسون: قول می‌دهم تا ۳۱ اکتبر انگلیس را از اتحادیه اروپا خارج کنم


وی از احزاب مخالف خواست ترتیباتی بدهند تا مانع اجرای برنامه‌های بوریس جانسون شوند.

بوریس جانسون بار‌ها تاکید کرده است به هر شکلی که شده، خواستار خروج انگلیس از اتحادیه اروپا در ۳۱ اکتبر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار