سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فردی خبر داد که اقدام به آزار حیوانات می‌کرده است.

سرهنگ عباس مرادی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: فردی که در پارک‌ها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌های شمیرانات تهران اقدام به حیوان آزاری ‌کرده است، دستگیر شد.

/// امروز///از کشف گلخانه تولید گراس تا دستگیری صیاد غیر مجاز در شمیران/ کش زنی ۱۰۰ هزار دلاری خدمه نظافتی از یک منزل در شمال تهران

وی افزود: پس از دریافت گزارشات مردمی ماموران کلانتری ۱۰۱ تجریش وارد عمل شدند و متهم را در عملیات ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ مرادی تصریح کرد: از متهم که سابقه حیوان آزاری داشته است، دو قبضه اسلحه صدا خفه کن به ارزش تقریبی هر کدام بیش از ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد که وی با استفاده از این سلاح‌ها در بحث تخریب محیط زیست اقدام به شکار خرگوش و حیوان آزاری می‌کرد.

وی با اعلام اینکه یک متهمه زن که در منازل در پوشش خدمه نظافتی کش زنی کرده است خبر داد و افزود: متهمه در یک فقره از کش زنی خود مبلغ ۱۰۰ هزار دلار معادل ۱۳ میلیارد ریال را از یک منزل در شمال تهران به سرقت برده که بلافاصله با شکایت مالباخته این متهم دستگیر شد.


بیشتر بخوانید: دستگیری سارق لوازم خودرو در زعفرانیه


سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از شناسایی یک کارگاه پرورش گراس «ماری جوآنا» خبر داد و گفت: این گلخانه که در آن این گیاه مخدر تولید و کشت داده می‌شد توقیف شد و ۲۰ اصله درختچه این گیاه مخدر در گلدان‌های مختلف و ۱۶ کیلوگرم گراس از این کارگاه کشف شد.

/// امروز///از کشف گلخانه تولید گراس تا دستگیری صیاد غیر مجاز در شمیران/ کش زنی ۱۰۰ هزار دلاری خدمه نظافتی از یک منزل در شمال تهران

سرهنگ مرادی خطاب به شهروندانی که به اشتباه این تصور را می‌کنند که این گیاه یک گیاه تزئینی است و اقدام به نگهداری و پرورش آن در منازل خود می‌کنند، تاکید کرد: والدین این موضوعات را در نظر داشته باشند که با بررسی کامل و اطلاع از گیاهان اقدام به خریداری آن کنند تا مشکلی برای خود فرزندانشان پیش نیاید.

انتهای پیام/

کش زنی در منازل شهروندان در پوشش خدمه نظافتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار