مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۶۷ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به ۴۷ سرمایه گذار واگذار شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، خانپور مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: از ابتدای امسال تاکنون با واگذاری ۱۶۷ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به ۴۷ متقاضی سرمایه گذار، در سطح کشور بیشترین آمار جذب سرمایه گذار را به خود اختصاص دادیم.

او با اشاره به استقبال خوب سرمایه گذاران از نواحی صنعتی کم برخوردار و محروم استان گفت: در طول سه سال گذشته ۱۴ قرارداد در ناحیه صنعتی آوج با متقاضیان سرمایه گذار منعقد شده که از لحاظ آماری رتبه چهارم در بین شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در جذب سرمایه گذار بوده است.

خانپورگفت: با توجه به رشد چشمگیر میزان سرمایه گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در سه سال اخیر و قرارگیری استان قزوین بعنوان رتبه برتر در جذب سرمایه گذار، شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین در سالجاری از گروه ۲ ساختار مدیریتی به گروه یک ارتقا یافت.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان از جذب پنج سرمایه گذار خارجی از کشور‌های فرانسه، آلمان، ترکیه و عراق با سرمایه گذاری ۴۴۰ میلیون یورو و اشتغال هزار و ۱۱۲ نفر در شهرک‌های صنعتی کاسپین، لیا خبر داد و گفت: از این پنج واحد تولیدی سه واحد به بهره برداری رسیده است و در مرحله تولید قرار دارند و دو واحد صنعتی در مرحله ساخت و ساز است.

انتهای پیام/ک

جذب پنج سرمایه گذار خارجی  در قزوین 

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.