با هوشیاری کارآگاهان پلیس آگاهی جوانی که با ایجاد صحنه صوری اقدام به قتل نامزدِ دختر مورد علاقه اش کرده بود دستگیر شد.

صحنه تصادف صوری برای فریب کارآگاهان پلیس/ خواستگار قبلی، قاتلِ نامزد دختر جوانملاشاهی  رئیس پلیس آگاهی سیستان وبلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: با اعلام یک فقره مرگ مشکوک جوانی ۲۲ ساله اهل شهرستان سیب و سوران موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ "ابراهیم ملاشاهی" بیان کرد: در بررسی‌ها و اظهارات اولیه خانواده این جوان مشخص شد وی در شانزدهم مردادماه سال جاری بر اثر واژگونی یک دستگاه تویوتا ۲۰۰۰ در حوالی روستای "کروچی" بخش "هیدوچ" فوت کرده و خانواده وی نیز با فرض اینکه بر اثر تصادف مرحوم شده است اقدام به خاکسپاری او کردند.

او  افزود: با توجه به ظن مأموران و مشکوک بودن فوت، در بررسی‌های انجام گرفته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی بر روی عکس‌های موجود از جسد مشخص شد زخم سر متوفی شباهت به ضربه ناشی از تصادف نداشته و در اثر ضربات متعدد به وجود آمده است.

سرهنگ ملاشاهی ابراز داشت: کارشناسان پلیس با بررسی دقیق خودروی مقتول هیچگونه علائمی که حاکی از فوت این جوان بر اثر تصادف باشد نیافتند و در ادامه با جستجو در شعاع چند کیلومتری محل حادثه وسایلی از متوفی و آثاری از درگیری را پیدا کردند.

با توجه به سرنخ‌های یافت شده مأموران با استفاده از شیوه‌های نوین و شگرد‌های خاص پلیسی به یکی از دوستان مقتول مشکوک و وی را به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار دادند.

این مقام انتظامی گفت: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد این فرد چندین بار از نامزد مقتول خواستگاری کرده و جواب رد شنیده است.
با توجه به اینکه متهم قصد خروج از کشور به مقصد یکی از کشور‌های همسایه را داشت بلافاصله مأموران پلیس وارد عمل شدند و او را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش در یکی از روستا‌های دورافتاده بخش هیدوچ دستگیر کردند.

سرهنگ ملاشاهی ادامه داد: متهم که جوانی ۲۴ ساله و معتاد بود در ابتدا منکر هرگونه ارتکاب جرم شد، اما در مواجهه با اسناد و مدارک پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت که با نقشه قبلی و به دلیل حسادت و با انگیزه حذف رقیب و ازدواج با دختر مورد علاقه اش در روز حادثه با جوان مقتول که دوست وی بود در جایی خلوت قرار ملاقات گذاشته و پس از اطمینان از اینکه هنوز با آن دختر عقد رسمی نکرده است اقدام به کشتن این جوان با سلاح سرد کرده، سپس وی را داخل خودرویش گذاشته و آن را از تپه‌ای در جاده خاکی اطراف هیدوچ به پایین هل داده است.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/ع

مرگ مشکوک جوانی ۲۲ ساله  در سیب و سوران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار