فاطمه سعیدی گفت: ۱۷ پروژه در زمینه آب و خاک جهاد کشاورزی با اعتبار این طرح‌ها ۱۲میلیارد ریال طی هفته دولت در شهرستان سرخه افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، فاطمه سعیدی در نشستی با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات ، ضمن اظهار اینکه ۱۷ پروژه عمرانی به‌ویژه درزمینهٔ آب‌وخاک با حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید گفت: برای اجرای این طرح‌ها مجموعاً قریب به ۱۲ میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

او بابیان اینکه افتتاح این ۱۷ طرح توانسته ۲۸ فرصت شغلی ایجاد کند، افزود: ۱۴۲ خانوار از این طرح‌ها بهره مند می‌شوند که می‌تواند تأثیر خوبی درزمینهٔ اقتصادی بر منطقه بگذارد.

رئیس جهاد کشاورزی سرخه بابیان اینکه ۱۲ پروژه این اداره طی ایام هفته دولت در روستای هفدر و پنج طرح در لاسجرد به بهره‌برداری رسیده است، بیان کرد: این طرح‌ها غالباً درزمینهٔ سامانه آبیاری قطره‌ای باهدف کاهش هدر رفت آب، ارتقای سیستم‌های آب‌رسانی و درنتیجه ذخیره آب هستند.

سعیدی بابیان اینکه مرمت و لایروبی قنوات برای ارتقای آبدهی از دیگر طرح‌های افتتاح‌شده جهاد در سرخه است، ابراز کرد: ساخت استخر ذخیره آب کشاورزی احداث و تکمیل راه بین مزارع، انتقال آب با لوله پلی‌اتیلن ازجمله این طرح‌ها هستند.

انتهای پیام / م

۱۷ پروژه جهاد کشاورزی در سرخه افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.