نماینده مردم مشهد گفت: آقای روحانی کلید حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم در دست آمریکا نیست.

عینی*سیدی///آقای روحانی می‌خواهید کلید حل مشکلات مردم را از جیب آقای ترامپ درآورید

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام نصراللّه پژمانفر نماینده مردم مشهد در تذکری شفاهی با اشاره به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور درباره مذاکره با آمریکا گفت: این چه صحبتی است که می‌گویید دوباره می‌خواهید با آمریکا مذاکره کنید، چرا موضوع مذاکره با آمریکا را مطرح می‌کنید.

او بیان کرد: رئیس جمهور می‌خواهد خود را یک منجی جلوه دهد و بگوید که خط قرمزهایی وجود دارد و من به خاطر آن‌ها نتوانستم مذاکره کنم.

پژمان‌فر ادامه داد: آقای روحانی شما نه ملت ایران را شناختید و نه آمریکای بدبخت را؛ مردم اجازه نمی‌دهند که وارد این بازی دو سرباخت شوید.

نماینده مردم مشهد بیان کرد:‌ آقای رئیس جمهور حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم ما به دست آ‌مریکا نیست؛ شما می‌خواستید کلید مشکل گشای مردم باشید اما نکند می‌خواهید این کلید را از جیب آقای ترامپ درآورید.

او خاطرنشان کرد: آقای ظریف پشت در مذاکرات J7 رفته است، این حقارتی برای ملت انقلابی ما بود و مردم ناراضی هستند. اکنون مشکل کشور اشتغال معیشت است، پس دست از این بازی‌ها بردارید و به فکر مردم باشید؛ اروپایی‌ها به تعهدات خود عمل نکردند و نباید تعهدات جدیدی برای ایران ایجاد کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار مجلس ، صحن علنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
آفرین و مرحبا احسن
آخرین اخبار