رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان مهاباد گفت: نانوایی‌های متخلف پس از ارجاع تعزیرات حکومتی به جریمه بیش از ۱۱۶ میلیون ریال محکوم شدند.

قادری رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: هزار و ۳۰۵ مورد بازرسی از واحد‌های نانوایی این شهرستان در ۵ ماه گذشته انجام شد که این بازرسی‌ها به منظور اهداف و مصوبات کارگروه و نظارت ویژه بر کیفیت و کمیت نان‌های تولیدی انجام گرفته است.

او ارزش ریالی ۷۲ پرونده را بیش از ۱۱۶ میلیون و ۲۰۷ ریال عنوان کرد و افزود: با واحد‌هایی که قوانین نظام صنفی و مشتری مداری را رعایت نمی‌کنند و نان‌های بی کیفیت به مردم عرضه می‌کنند به شدت برخورد می‌شود.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان مهاباد گفت: به موجب ماده ۶۱ قانون نظام صنفی، عرضه کالا یا ارائه خدمت بر خلاف ضوابط و شبکه‌های تعیین شده از طرف وزارت صنعت معدن و تجارت یا دستگاه اجرایی زیربط، تخلف عرضه خارج از شبکه محسوب شده و مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قبیل کم فروشی، گرانفروشی، رعایت نکردن ساعت کاری، عرضه خارج از شبکه و جابجایی مشکوک آرد موارد را از طریق تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد گزارش دهند.

انتهای پیام / س خ 

تخلف واحدهای نانوایی در مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.