همزمان با هفته دولت ۴ هزار و ۷۱۱ واحد مسکونی در طرح بهسازی و بازسازی مسکن روستایی با اعتبار ۱۷۹ میلیارد تومان در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عطا الله زمانی مدیرکل بنیاد مسکن فارس با بیان اینکه در هفته دولت پروژه‌های بنیاد مسکن با اعتباری بیش از ۳۷۰ میلیارد تومان در استان فارس افتتاح می شود، گفت: در این هفته ۴ هزار و ۷۱۱ واحد مسکونی روستایی در طرح ویژه بهسازی و بازسازی مسکن روستایی با اعتبار بیش از ۱۷۹ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد که ۴ هزار و ۷۱۱ خانوار از خدمات این طرح بهره‌مند می‌شوند.

او افزود: در طرح بازسازی مناطق سانحه دیده نیز ۴ هزار و ۶۸ واحد مسکونی با اعتبار نزدیک به ۱۷۹ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد که ۴ هزار و ۶۸ خانوار از این خدمات بهره‌مند می‌شوند.

زمانی، از افتتاح ۳۲ واحد از پروژه مسکن کوثر سلطان‌آباد شیراز خبر داد و گفت: اعتبار این پروژه ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس با بیان اینکه همزمان با هفته دولت ۱۶ طرح هادی روستایی در شهرستان‌های شیراز، داراب، اقلید، فسا، نی‌ریز و زرین‌دشت به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: جمع اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها ۸.۵ میلیارد تومان است و ۷ هزار و ۲۶۰ خانوار از آن بهره‌مند می‌شوند.
انتهای پیام/م

بهره‌برداری از طرح های بهسازی مسکن روستایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار