به مناسبت هفته دولت چند طرح در خمین، کمیجان و دلیجان کلننگ زنی وافتتاح شد.

افتتاح و آغاز ساخت چند طرح در خمین، کمیجان و دلیجانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت هفته دولت چند طرح  دیگر در خمین،کمیجان و دلیجان افتتاح و ساخت چند طرح آغاز شد.

افتتاح ۲ طرح خدماتی بهزیستی در خمین

همزمان با هفته دولت ۲ طرح خدماتی در خمین با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، و مسئولین به بهره برداری رسید.

مرکز توانبخشی اختلالات اوتیسم با اعتبار ۵ میلیارد ریال افتتاح شد که این مرکز برای ۵ نفر در زمینه‌های گفتار درمانی، کاردرمانی، روانشناس و مسئول فنی زمینه اشتغال فراهم می‌کند.

مرکز مشاوره ژنتیک هم با اعتبار چهار میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۴۳ طرح درکمیجان

در شهرستان کمیجان ۳۹ طرح عمرانی و اقتصادی به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی ۴ طرح دیگر در این شهرستان آغاز شد.

از مجموع طرح‌های افتتاحی و کلنگ زنی در شهرستان کمیجان، ۳۹ طرح عمرانی با صرف اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در بخش‌های راهداری و راهسازی، توزیع برق، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شهرداری، توسعه روستایی و ... به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی ۴ طرح عمرانی در حوزه برق رسانی و جهاد کشاورزی آغاز شد.

اجرای این پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در مجموع بالغ بر ۴۶۰ نفر اشتغال مستقیم و غیر مستقیم را در شهرستان کمیجان ایجاد کرده است.

سالن ورزشی دبیرستان دخترانه مدرسه معصومیه با زیر بنای ۴۱۷ متر مربع با هزینه ۸ میلیارد و ۵۰۰ ملیون ریال و کارخانه میلاجرد صنعت با هزینه ۴ میلیارد تومان و اشتغال ۱۸ نفر به طور مستقیم و ۲۰ نفر به طور غیر مستقیم از جمله این طرح‌ها بود.

افتتاح طرح‌های گردشگری واقتصادی در دلیجان

همزمان با هفته دولت چند طرح گردشگری واقتصادی درشهرستان دلیجان با حضور مسئولان به بهره برداری رسید.

این طرح‌ها شامل خانه بوم گردی درروستای رباط ترک با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان توسط بخش خصوصی ودامداری صد راسی درروستای رباط ترک با اعتبار ۲۴۰ میلیون تومان وکارگاه قالیبافی با اعتبار ۲۰ میلیون تومان دردلیجان بود که جمعا اشتغال ۱۵ نفر را فراهم کردند.

مسئولان دلیجانی همچنین با حضور در منزل شهیدان حبیب حسنی ومحمدرضا پاینده با خانواده این شهیدان به گفتگو نشستند.

تا پایان هفته دولت ۳۲ طرح اقتصادی و عمرانی با سرمایه گذاری ۹۰ میلیارد تومان در شهرستان دلیجان به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.