معاون ورزشی باشگاه تراکتور گفت: همه تلاش خود را می کنیم که مجوز بازی «فورچونه» را برای بازی با پرسپولیس بگیریم.

میرمعصوم سهرابی معاون ورزشی باشگاه تراکتور در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت «فورچونه» مهاجم جدیدی این تیم تبریزی اظهار کرد: فورچونه تست پزشکی در مرکز ایفمارک را با موفقیت پشت سرگذاشته است و قرارداد این بازیکن را در هیئت فوتبال تبریز به ثبت می‌رسانیم و همه مدارکش را به سازمان لیگ می‌دهیم تا مجوز بازی اش صادر شود. همچنین‌ ای تی سی این بازیکن امروز و فردا به دستمان می‌رسد و مشکلی در این باره نداریم.  

او درباره اینکه «فورچونه» مهاجم فرانسوی و «میمبلا» بازیکن پرویی به بازی با پرسپولیس می‌رسند، گفت: در حال حاضر کار‌های اداری این بازیکن را انجام می‌دهیم و همه تلاش خود را می‌کنیم که مجوز بازی اش را قبل از بازی با پرسپولیس بگیریم تا این بازیکن با صلاحدید دنیزلی بازی کند. همچنین مجوز بازی «میمبلا» را گرفتیم و او می‌تواند برابر پرسپولیس با صلاحدید دنیزلی به میدان برود.


بیشتر بخوانید: ستاره فرانسوی به تراکتور پیوست


سهرابی درباره اینکه باشگاه تراکتور قرار است یک مدافع ملی پوش جذب کند، گفت: اگر دنیزلی نیاز به یک مدافع داشته باشد و به مدیریت باشگاه اعلام کند در آن صورت صادقیان مدیرعامل باشگاه اقدامات لازم برای جذب بازیکن انجام می‌دهد.  

معاون ورزشی تراکتور درباره بازی حساس این تیم برابر پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر اظهار کرد: بازیکنان ما تمرینات خود را به صورت منظم انجام می‌دهند تا برای بازی با پرسپولیس آماده شوند. امیدوارم نتیجه زحمات بازیکنان، کادر فنی و حمایت مالک باشگاه را در این بازی بگیریم.


 بیشتر بخوانید: آشنایی با مهاجم فرانسوی تیم فوتبال تراکتور


انتهای پیام/ 

آخرین وضعیت مجوز بازی بازیکنان خارجی تراکتور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار