سعید هژبری گفت: برای افتتاح سالن ورزشی شهدای گمنام مسکن مهر دامغان ۱۷ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید هژبری مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان سمنان ضمن بیان اینکه در چهارمین روز هفته دولت با حضور استاندار سمنان سالن ورزشی شهدای مدافع حرم مسکن مهر دامغان به بهره‌برداری رسید، گفت : برای افتتاح این طرح بالغ‌بر ۱۷ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

او ضمن بیان اینکه این سالن ورزشی یک هزار و ۶۶۵ مترمربع زیربنا دارد، افزود: این سالن از مزیت‌های خوبی نظیر رختکن، اتاق سرایداری، کف‌پوش مناسب و غیره برخوردار است تا افراد سالن در حوزه مسکن مهر بتوانند از امکانات ورزشی به نحو مطلوب استفاده کنند.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان سمنان بابیان اینکه طی هفته دولت دو طرح مدرسه‌سازی نیز در شهر سمنان کلنگ‌زنی شد، ابراز داشت: امیدواریم با مشارکت هر چه بیشتر خیران و بهره‌مندی از اعتبارات ملی بتوانیم این طرح‌ها را به سرانجام رسانده و شاهد افتتاح زودهنگام آن‌ها باشیم.

هژبری بابیان اینکه ۲۶۰ میلیارد ریال برای طرح‌های هفته دولت هزینه شده است، تصریح کرد: طی هفته دولت امسال فضای آموزشی و تحصیلی با ۸۸ کلاس درس و ۱۷ هزار مترمربع زیربنا به بهره‌برداری می‌رسد.

او ضمن بیان اینکه از میان پروژه‌های قابل‌افتتاح در هفته دولت سال جاری ۱۰ پروژه با ۱۳ هزار و ۸۰۰ مترمربع با مشارکت خیران احداث‌شده است، افزود: میزان مشارکت خیران در این طرح‌ها ۴۴ میلیارد ریال را شامل می‌شود.

انتهای پیام/ح

دو طرح مدرسه‌سازی طی هفته دولت در شهر سمنان کلنگ‌زنی شد

برچسب ها: شهدا ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.