معاون رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد ترامپ گزینه بهتری از هر نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا، مدعی شد اگر دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور، چهار سال دیگر بر سر کار باشد خیلی گزینه بهتری از هر نامزد حزب دموکرات است.

این اظهارات پنس در حالی مطرح می‌شود که بر اساس جدیدترین نظرسنجی‌ها، اکثر مردم آمریکا خواهان کنار رفتن دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور از قدرت هستند و تمایل دارند در انتخابات آتی رئیس‌جمهوری جدید وارد کاخ سفید شود. (بیشتر بخوانید)

پنس دوشنبه شب خطاب به حدود سه هزار نفری که در مراسم جمع‌آوری کمک‌های مالی در شهر اندرسون کارولینای جنوبی گرد هم آمده بودند، گفت: «به مردم آمریکا ایمان داشته باشید. زمانی که به مردم آمریکا گزینه‌هایی برای انتخاب بین دولت و آزادی بیشتر داده شود؛ آن‌ها همیشه آزادی را انتخاب می‌کنند.»

معاون رئیس جمهور آمریکا این اظهارات را در مراسم جمع‌آوری اعانه و کمک‌های مالی برای جف دانکن، نماینده جمهوری‌خواه آمریکا عنوان کرد.

بر طبق یک نظرسنجی دیگر بخت جو بایدن، برنی سندرز و الیزابت وارن، نامزدهای دموکرات انتخابات، برای کسب جایگاه ریاست‌جمهوری بیشتر از ترامپ است.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، انتخایات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار