علی اصغر مجد گفت: در هفته دولت ۱۲۹ پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان دامغان با اعتبار بالغ‌بر ۴۲ میلیارد تومان افتتاح شد.

بهره برداری از ۱۲۹ پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان دامغان در هفته دولتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی‌اصغر مجد فرماندار شهرستان دامغان ضمن بیان اینکه در چهارمین روز هفته دولت با حضور استاندار سمنان ۱۲۹ پروژه عمرانی و اقتصادی دامغان به بهره‌برداری رسید، ابراز داشت: از مجموع ۱۲۲ طرح عمرانی و هفت پروژه سرمایه‌گذاری جمعاً برای افتتاح این طرح‌ها بالغ‌بر ۴۲ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

او افزود: در مهم‌ترین طرح‌ها گازرسانی به روستای طرزه دامغان با ۵.۵ میلیارد تومان اعتبار و سالن شهدای مدافع حرم مسکن مهر دامغان در حوزه سازمان نوسازی مدارس استان با حضور استاندار سمنان به بهره‌برداری رسید.

فرماندار دامغان بابیان اینکه عملیات اجرایی پروژه‌های مشارکتی استان هم‌زمان با سراسر کشور (ساخت ۱۰ هزار و ۲۰۰۰ واحد مسکونی در کشور) با حضور استاندار سمنان انجام شد، ابراز داشت: این طرح در دامغان پروژه ساخت مجتمع مسکونی و در قالب ۷۰ بلوک و ۱۴۰ واحد افتتاح شد.

مجد ضمن بیان اینکه ۱۲ پروژه عمرانی و یک طرح سرمایه‌گذاری نیز در سطح این شهرستان کلنگ زنی خواهد شد، تصریح کرد: که برای آغاز عملیات اجرایی آن‌ها معادل ۲۴۰ هزار و ۹۵۷ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

او ابراز داشت: درمجموع برای افتتاح این طرح‌ها ۱۷ دستگاه اجرایی دامغان مشارکت و همکاری داشتند که باید گفت ارائه خدمات به مردم آن‌ها را دلگرم و موجب تقویت همبستگی مردم و مسئولان می‌شود لذا انتظار می‌رود دستگاه‌ها نسبت به ارائه عملکرد خود دقیق و حساس باشند.

انتهای پیام / م

مشارکت ۱۷ دستگاه اجرایی شهرستان دامغان در افتتاح طرح های عمرانی و اقتصادی این شهرستان

برچسب ها: مسکن ، سرمایه گذاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.