فرماندار رامسر گفت: متولیان مربوطه در نحوه بهره برداری از دیوار باید کمی حسن سلیقه به خرج می دادند تا حواشی اخیر رخ ندهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمد آزاد فرماندار رامسر در افتتاح یکی از پروژه‌های هفته دولت با اشاره به حاشیه های رخ داده در افتتاح دیوار گفت: روز اول هفته دولت به دلیل جلسه‌ای مهم در شهرستان حضور نداشتم، ولی باید از حاشیه‌هایی که برای مدیران، دست اندر کاران و زحمت کشان بهره برداری از یک پروژه اتفاق افتاد دفاع کنم.

او افزود: بنیاد مسکن و اداره راهداری هر کدام چند پروژه برای بهره برداری هفته دولت در مناطق و روستا‌های مختلف داشتند که مقرر شده بود به جهت مدیریت زمان و مکان در بهره برداری از پروژه در یک مکان حاضر شده و در آنجا از پروژ‌های دیگر نیز نام برده و به نوعی آن‌ها را همزمان بهره برداری نمایند که در پروژه راهداری، روستای پتک و در پروژه بنیاد مسکن، دیواره حفاظتی روستای گاورمک انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید:افتتاح دو دیوار در رامسر ! + تصاویر

آزاد گفت: زمانی که این پل در روستای پتک آسیب دیده بود و یا رانش و ریزش جاده را در روستای گاورمک داشتیم مردم پیگیر و متقاضی انجام و مرمت آن بودند و متولیان روستا در قالب شورا و دهیار و همینطور دستگا‌های اجرایی مربوطه (راهداری و بنیادمسکن) بدنبال تصویب و تخصیص اعتبار بودند، اما به ناگاه همه چیز فراموش شد و فقط روبان نصب شده بر دیوار را دیدند که ما هم اعتقاد داریم نباید  بر روی دیوار نصب می‌شد.

او با اشاره اینکه در زمان بحران و سیل بخاطر نبودن دیواره حفاظتی ساعت‌ها جاده‌های این دو روستا و روستا‌های دیگر بسته شده بود و مردم به شدت گرفتار شده بودند، افزود: اگر برای ساخت این پروژ‌ها توجه و پیگیری نمی‌شد احتمال اتفاقات ناگوار نیز قابل پیش بینی بود و ضمن خسارت مادی ممکن بود خسارت جانی نیز رخ دهد.

فرماندار رامسر گفت: از همه بزرگوارانی که در فضای مجازی نسبت به این موضوع مباحثی را مطرح می کنند تقاضا داریم بیش از پیش برای توسعه شهرستان رامسر در کنار ما باشند و به ما کمک کنند.
انتهای پیام/س
 

واکنش فرماندار رامسر به افتتاح دیوار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.