وزیر ورزش و جوانان گفت: مدیر عامل پرسپولیس استعفا کرده و این موضوعی است که هیئت مدیره باشگاه باید در موردش تصمیم بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در رابطه با وضعیت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: عرب از مدیرعاملی پرسپولیس استعفا کرده اما در حال حاضر این باشگاه مدیر عامل دارد و اگر قرار به ایجاد تغییر باشد هیئت مدیره درباره آن تصمیم می‌گیرد که فکر می‌کنم  تا چند روز آینده همه چیز روشن خواهد شد.

او درخصوص واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی افزود:
وزارت ورزش و جوانان مصمم است که این امر تحقق یابد و براساس مصوبه دولت موظف هستیم که خصوصی سازی را تا پایان سال انجام دهیم.

وزیر ورزش تصریح کرد: بر سر راه خصوصی سازی موانعی هست اما مردم مطمئن باشند خصوصی سازی انجام خواهد شد و این کار به سود دو باشگاه است.

سلطانی فر در مورد صحبت‌ها تاج و محرومیت چهارساله برای خبرنگارانی که سوال بی ربط بپرسند، گفت: تاج خودش باید پاسخگوی این موضوع باشد اما نمایندگان رسانه‌ها این حق را دارند که راجع به مسائل مختلف سوال بپرسند و طرف مقابل حق دارد جواب آن‌ها را ندهد.

انتهای پیام/

عرب از مدیر عاملی پرسپولیس استعفا کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
.محمد.
۲۳:۰۴ ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
جناب آقای وزیر. آفای عرب چرا اومد.چرا رفت؟ خودتون متوجه شدین؟.اگر مشکلات شخصی داشت چرا اومد؟ باشگاه .پرسپولیس تا اونجا که من میدونم کاروانسرا نیست.جناب آقای عرب بخاطر اون رفت که طرفداران دل خوشی از ایشون بابت رفتنه برانکو نداشتن.آقای وزیر این سه چهارتا مدیر عاملان که اومدن و رفتن مشکلی نداشتن@مشکل شما هستین که خودتون هم نمیدونین دارین چیکار میکنین.چون از جنس ورزش نیستین.درضمن ورزش فقط فوتبال نیست یکم به ورزشهای دیگه رسیدگی کنین تا فوتبال یکم نفس بکشه
آخرین اخبار