زعیم حوزه علمیه اصفهان گفت: در شرایط خطیر کنونی همه مسئولان به ویژه متصدیان حوزه فرهنگ باید با اهتمام و جدیت هرچه بیشتر در تحکیم مودت و همبستگی‌های اجتماعی تلاش کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر دوشنبه با زعیم حوزه علمیه اصفهان دیدار کرد و با ایشان به گفتگو نشست.

زعیم حوزه علمیه اصفهان در این دیدار با اشاره به اهمیّت و گستردگی رسالت و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: در شرایط خطیر کنونی همه مسئولان به ویژه متصدیان حوزه فرهنگ باید با اهتمام و جدیت هرچه بیشتر در تحکیم مودت و همبستگی‌های اجتماعی و کاهش تنش‌ها و اختلافات و نیز در راستای ارتقای آرامش فکری مردم تلاش کنند.

آیت‌الله حسین مظاهری شناخت وظیفه و عمل به وظیفه را دو مسئولیت مهم کارگزاران و متصییان امور دانست و با اشاره به تاکید امام خمینی (ره) مبنی بر توجه و التزام مسئولان کشور به این دو مسئولیت مهم، ابراز داشت: اگر همه متصدیان امور به این دو مسئولیت اساسی، همواره عمل نمایند، بدون تردید هم کمک‌های الهی شامل حال آنان خوهد شد و هم در نزد مردم که، ولی نعمت همه ما هستند، سرافراز خواهند بود.

وی با تکریم از شخصیت علمی و فرهنگی صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایشان را وزیری عالم، متقی و شایسته دانست و بیان داشت: امیدوارم با تدبیر و برنامه‌ریزی و همت و تلاش ایشان و همه مسئولان فرهنگی کشور، شرایط و تراز فرهنگ در بخش‌های مختلف کشور ارتقاء و رشد پیدا کند.

گفتنی است در این دیدار که تنی چند از معاونان، مشاوران و مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشتند، صالحی با ابراز تشکر صمیمانه از حمایت و خیرخواهی همیشگی آیت‌الله العظمی مظاهری گزارشی از جهت‌گیری‌ها و فعالیت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ویژه در حوزه‌های کتاب، وقف، حج و زیارت و کانون‌های مساجد ارائه کرد.

انتهای پیام/م

 

دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با زعیم حوزه علمیه اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.