استاندار یزد گفت: نگرش ارباب رعیتی و رفتار سرزده از تکبر جایی در ادارات و دستگاه‌های نباید داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمدعلی طالبی استاندار یزد در هفته دولت با بیان اینکه ما هیچ جایگاهی جز نوکری مردم در مجموعه دستگاه‌ها و ادارات دولتی نداریم گفت: نگاه ارباب رعیتی و رفتار سرزده از تکبر نباید جایی در ادارات و دستگاه‌های ما  داشته باشد.

طالبی یکی از آزار دهنده‌ترین لحظه‌های هشت ماهه اخیر را ابراز گلایه‌های مردم از نوع برخورد مدیران و کارکنان اجرایی با آن‌ها دانست و افزود: من بعضی از گلایه‌ها را شخصا ورود پیدا کرد.

استاندار یزد بعضی از مشکلات موجود در دستگاه‌ها و ادارات دولتی را ناشی از برخورد اشتباه برخی کارمندان با مردم دانست و تاکید کرد: مدیران همه ارگان‌های دولتی باید توجه ویژه‌ای به پاسخگویی ارباب رجوع داشته باشد و ضعف‌های خود در این حوزه را برطرف کنند.

او از طراحی سامانه گلایه‌های مردم خبر داد و گفت: مردم می‌توانند به صورت مستقیم برخورد و نوع پیگیری ادارات را اعلام کنند تا با پیگیری‌ها نتایج را به صورت شفاف ازطریق سامانه اطلاع رسانی کنیم.

طالبی با اشاره به نقش رسانه‌ها در ارزیابی ادارات و سازمان‌ها تصریح کرد: من به رسانه‌ها قول داده‌ام که یکی از سه اجزای ارزیابی دستگاه‌ها دولتی آن‌ها باشند.

انتهای پیام/ غ

 رفتار سرزده و از تکبر نباید جایی در ادارات و دستگاه‌های داشته باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار