سرهنگ رازقی گفت: به علت ریزش گازوئیل از تانکر حامل سوخت، حد فاصل پل تندگویان تا پل شهید کاظمی در مسیر شرق به غرب سطح بزرگراه لغزنده شده بود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور پایتخت بیان داشت: در ساعت: ۲۱:۱۵ شب گذشته سوم شهریور ماه در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان حد فاصل پل تندگویان تا پل شهید کاظمی (منطقه ۲۶) توسط دوربین‌های مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور یک مورد ریزش گازوییل در این مسیر مشاهده شد.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راهور پایتخت عنوان کرد: تانکر حامل گازوییل متوجه سوراخ بودن مخزن تانکر حمل سوخت نبود و خودرو‌های عبوری وی را از این مسئله با خبر کردند که هنگام طی مسیر گاروئیل روی سطح بزرگراه ریخته شده که دیگر فایده‌ای نداشت و این تانکر چندین متر را با این وضعیت طی کرده بود و سطح بزرگراه لغزنده شده بود و هر لحظه احتمال سُر خوردن و از مسیر خارج شدن دیگر وسایل نقلیه می‌رفت.


بیشتر بخوانید: برخورد تانکر حمل سوخت با جدول میانی بزرگراه آزادگان/ بی احتیاطی راننده کار دست او داد


سرهنگ رازقی ادامه داد: با توجه به ریزش گازوییل و لغزنده بودن سطح بزرگراه، تیم گشت پلیس راهور پایتخت بلافاصله در محل حاضر و با مدیریت صحنه و ایمن سازی معبر نسبت به کنترل ترافیک اقدام کردند.

وی افزود: با حضور سریع عوامل آتش نشانی و نیرو‌های امدادی در موقعیت سطح سواره رو و آسفالت و محل ریزش گازوییل پاکسازی شد و لغزندگی این محل از بین رفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه رانندگان هنگام پاکسازی معابر همکاری کافی را با عوامل امدادی و پلیس راهور داشته باشند، تاکید کرد: هر کجا در سطح سواره رو لغزندگی مشاهده کردند و دیدند که عوامل امدادی و پلیس در محل مشغول یاری رساندن و کنترل ترافیک هستند به دستورات پلیس جامه عمل پوشیده و تا برطرف شدن موارد صبور باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار