رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: در حالی که میانگین سنی مدیران در کشور ٤٨سال است، میانگین سنی مدیران استان بوشهر چهار سال کمتر از کشور است.

میانگین سن مدیران بوشهری کمتر از میانگین کشوری استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر و دبیر بیست و دومین جشنواره شهید رجایی استان بوشهر در این جشنواره گفت: سیاست جوان‌گرایی برای انتخاب مدیران دستگا‌ه‌های اجرایی در استان بوشهر تحقق پیدا کرده و میانگین سنی مدیران این استان ٤٤ سال است.

علی درویشی افزود: حدود ٤٦ درصد انتصابات مدیران در یک سال گذشته مربوط به بانوان بوده است و اکنون در استان بوشهر ٣٢مدیر زن در استان داریم.

او ادامه داد: هدف از برگزاری برنامه‌هایی مانند  جشنواره شهید رجایی این است که عملکرد دستگا‌ه‌های اجرایی در زمینه خدمت رسانی به مردم و چشم انداز‌های ترسیم شده برای دستگا‌ه‌های مختلف بررسی شود.

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر بیان کرد: امسال باتوجه به شرایط  کنونی کشور شاخص اقتصاد مقاومتی هم به شاخص‌های ارزیابی مدیران افزوده شده است و عملکرد مدیران در خصوص میزان جوان‌گرایی و ایجاد اشتغال ارزیابی می‌شود.

انتهای پیام/ک

برگزاری جشنواره شهید رجایی در بوشهر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.