شهردار ایلام از افتتاح زیر گذر تقاطع رسالت ایلام با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور در روز چهارشنبه هفته جاری خبر داد.

افتتاح زیر گذر تقاطع رسالت با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛طالب صادقیان شهردار ایلام گفت : تقاطع غیر همسطح آیت‌الله حیدری_چهار راه رسالت به طول ۹۰۰ متر و اعتبار ۸۹ میلیارد ریال چهارشنبه هفته‌ جاری و در ششمین روز از هفته دولت با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

او افزود: هم‌اکنون کار بیس و آسفالت، زیبا سازی، نورپردازی، قرنیز و گاردریل توسط شهرداری ایلام به اتمام رسیده و آماده افتتاح است.

شهردار ایلام اضافه کرد: طی شش روز گذشته بیش از ۲۵۰۰ تن آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری جهت روکش زیرگذر تولید شده، که در طول فعالیت این کارخانه تولید این حجم از آسفالت طی یک‌هفته بی سابقه بوده است.

او ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار بود این پروژه در مدت یک‌سال به اتمام برسد، اما به‌دلیل مشکلات فنی و اجرایی در زمینه جابجایی تاسیسات آب، برق، گاز و خصوصاً مخابرات با تاخیر حدود پنج‌ماهه به بهره‌برداری می‌رسد.

صادقیان بیان کرد: با افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه مهم و تأثیرگذار شهری ۵۰ درصد ترافیک ورودی شهر ایلام به منطقه مرکزی برطرف خواهد شد.

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور روز چهارشنبه هفته‌ جاری به‌ منظور حضور در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌ها و پروژه‌های هفته دولت به استان ایلام سفر می‌کند.

او جهت شرکت در برنامه‌های هفته دولت در این استان، حضور در مزار شهدای گمنام، دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان، حضور در ستاد بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده استان، افتتاح زیرگذر رسالت شهر ایلام، حضور در آیین افتتاح و کلنگ زنی همزمان ۲۲۹ طرح، حضور در جلسه شورای اداری و... در استان حضور دارد.

انتهای پیام/غ

افتتاح زیر گذر تقاطع رسالت ایلام در روز چهارشنبه هفته جاری

برچسب ها: شهرداری ، هفته دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.