اعضای ستاد مقاومتی استان قزوین مشکلات چند واحد تولیدی را در جلسه این ستاد بررسی و برای رفع آن‌ها تصمیم گیری کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان به مشکلات چند واحد تولیدی تعطیل شده و یا دارای مشکل رسیدگی و برای رونق تولید آن‌ها راهکار‌هایی ارائه شد.

کمبود سرمایه در گردش، تامین مواد اولیه و بازپرداخت تسهیلات از جمله مهمترین مشکلات این واحد‌های تولیدی بود که در زمینه تولید محصولات لبنی، قطعات فلزی و خودرویی و مواد غذایی فعالیت می‌کردند.

در این جلسه همچنین آخرین وضعیت شرکت کنتورسازی بررسی و مقررشد تا در سفر پیش روی وزیر صمت به قزوین مشکل این شرکت بررسی شود و ظرف دو هفته سازمان صمت درباره نحوه واگذاری مدیریت شرکت با همکاری ادارات مرتبط تصمیم گیری کند.

همچنین دراین جلسه بر تهیه گزارش از آخرین وضعیت شرکت کارتن سازی پارس تاکید شد.

حجت الاسلام قدرتی رییس کل دادگستری در این جلسه با انتقاد از عملکرد بانک‌ها برای اعطای تسهیلات و حمایت از تولید گفت: بانک‌ها همکاری خوبی با تولیدکنندگان ندارند و از طرفی هم باید تسهیلات اعطایی به تولید کمک کند.

او با اشاره به پرونده‌های تشکیل شده در دادگستری در زمینه مشکلات واحد‌های تولیدی افزود:درصدد هستیم پرونده‌های تشکیل شده در این زمینه را به شورای حل اختلاف ارجاع دهیم تا جنبه سازش داشته باشد.

رییس کل دادگستری اضافه کرد: تلاش می‌کنیم در هر اداره کل یک واحد مصالحه تشکیل شود تا شاهد افزایش پرونده‌های قضایی در زمینه تولید نباشیم.

منوچهر حبیبی سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین هم در این جلسه گزارشی از جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل استان و آخرین وضعیت واحد‌های تولیدی استان ارائه داد.

حبیبی گفت: تعدیل نیرو در واحد‌های تولیدی کاهش یافته و هم اکنون به جزء شرکت کنتورسازی که بحرانی‌ترین واحد تولیدی استان محسوب می‌شود واحد‌های دیگر مشکل حادی ندارند.

انتهای پیام/ک

جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی قزوین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار