کارشناس سینمایی و دبیر اجرایی سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان از اکران پنج فیلم خاطره انگیز در مناطق حاشیه شهر سنندج خبر داد.

اکران پنج فیلم خاطره انگیز در مناطق حاشیه شهر سنندجبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،نوید ستاربخش، افزود: اکران فیلم‌های سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان از ٣١ مرداد ماه آغاز و تا امروز ادمه دارد.
وی با اشاره به اینکه این جشنواره به مدت دو سال است که در مراکز استان‌ها نیز به صورت همزمان اکران می‌شود، افزود: در بخش اصلی جشنواره ١٠ فیلم برای قشر کودک و نوجوانان تعریف شده و ما هم سعی کردیم امسال به بهترین شکل اکران این ده فیلم را داشته باشیم.
وی از توزیع رایگان ١٠٠ قطعه بلیط در بین کودکان حاشیه شهر سنندج خبر داد.
کارشناس سینمایی و دبیر اجرایی سی و دومین جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان در سنندج اضافه کرد: سینما خاطره با داشتن امکانات سینما سیار قرار است پنج فیلم را برای کودکان و نوجوانان مناطق محروم حاشیه شهر سنندج اکران کند که امروز یکی از این فیلم‌های خاطره انگیز در محله فرجه با همکاری کانون‌های فرهنگی مساجد اکران شد.
ستاربخش، اکران فیلم خاطره انگیز جشنواره کودک و نوجوان در سینما روباز را از بخش‌های جنبی این جشنواره دانست و بیان کرد: سعی خواهد شد در سال‌های آتی اکران فیلم‌های جشنواره کودک و نوجوان در سایر شهر‌های استان کردستان نیز اکران شود.

وی در پایان گفت: دبیرخانه جشنواره تلاش کرد تا امسال کودکان و نوجوانان ٩ تا ١٥ سال را برای داوری این جشنواره معرفی کند.

انتهای پیام/ت

اکران پنج فیلم خاطره انگیز در مناطق حاشیه شهر سنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.