حشدالشعبی در بیانیه‌ای آمریکا و رژیم صهیونیستی را مسئول حمله هوایی به نیروهای خود و شهادت فرمانده آنان در منطقه مرزی قائم واقع در مرز عراق و سوریه دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نیروهای بسیج مردمی عراق موسوم به حشدالشعبی با صدور بیانیه‌ای آمریکا و رژیم صهیونیستی را مسئول حمله هوایی در شهر قائم واقع در مرز عراق و سوریه و شهادت یکی از فرماندهانشان دانستند.

در بیانیه حشدالشعبی آمده است که این حمله با ۲ پهپاد اسرائیلی و در جاده عکاشات - القائم و در فاصله ۱۵ کیلومتری مرز عراق با سوریه صورت گرفته است.

حشدالشعبی این حمله را نقض آشکار حاکمیت عراق دانست که به رغم پوشش هوایی آسمان عراق از سوی ائتلاف آمریکا و به رغم وجود بالون‌های بزرگ دیده‌بانی و رصد در نزدیکی محل حادثه روی داده است.

حشدالشعبی تأکید کرد که حمله پهپادی رژیم صهیونیستی همزمان با آغاز مرحله چهارم عملیات اراده پیروزی در غرب عراق بوده است در این عملیات، نیرو‌های ارتش، پلیس و الحشد عراق در کنار هم عناصر باقی‌مانده گروه‌های تروریستی را تعقیب می‌کردند.

حشدالشعبی در بیانیه خود تأکید کرده است که این گونه حملات هرگز نیرو‌های حشدالشعبی را از انجام وظیفه ملی خود در مقابله با تروریسم و دفاع از خاک، امنیت و کرامت عراق منصرف نخواهد کرد.

شبکه المیادین اعلام کرد پهپاد‌های رژیم صهیونیستی خودروی یکی از فرماندهان یگان‌های مردمی حشدالشعبی عراق را هدف قرار دادند.

گفته می‌شود فرمانده حشدالشعبی در این حمله به شهادت رسیده است.

همدستی آمریکا و رژیم صهیونیستی در حمله هوایی به نیرو‌های حشدالشعبی

خبرگزاری الجزیره نیز گزارش داد به دنبال یک حمله هوایی در شهر قائم واقع در مرز عراق و سوریه شش نفر از نیرو‌های حشدالشعبی از جمله فرمانده آنان به شهادت رسیدند.

فرماندهی حشدالشعبی در این باره اعلام کرد حمله به پایگاه الحشد در منطقه مرزی قائم توسط یک پهپاد اسرائیلی انجام شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار