طی آیینی با حضور جمعی از مسوولان لرستان عملیات ساخت فاز اول مجتمع آموزشی ۲۴ کلاسه فرهنگی ، آموزشی شهرستان سلسله آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،طی آیینی با حضور جمعی از مسئولان لرستان عملیات ساخت فاز اول مجتمع آموزشی ۲۴ کلاسه فرهنگی ، آموزشی شهرستان سلسله آغاز شد.

 مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در آیین کلنگ زنی این طرح اظهار داشت: طرح مجتمع ۲۴ کلاسه در زمینی به مساحت هفت هزار و ۶۷۰ متر مربع و با زیر بنای سه هزار و ۹۷ متر مربع با مشارکت گروه تولیدی عظام خودرو با تعهد ۲۵ میلیارد تومان ساخته می شود.
رضا زینی وند ادامه داد: این مجتمع آموزشی با رعایت کلیه استانداردهای لازم دارای بخش هایی از جمله سالن اجتماعات، نمازخانه سالن ورزشی، آزمایشگاه و کارگاه به صورت یک مجموعه کامل خواهد بود که چهار دوره آموزشی و تحصیلی را پوشش میدهد و بعنوان بزرگترین مجتمع خیر ساز استان لرستان احداث خواهد شد .

وی از مدرسه سازی به عنوان بستر توسعه و زیربنای رشد و تعالی جامعه یاد کرد و گفت : اگر موضوع تعلیم و تربیت به درستی انجام شود، کشور به توسعه پایدار خواهد رسید.

 مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به تعداد ۱۱۳ مدرسه تخریبی، ۳۱۰ مدرسه آسیب دیده از سیل و ۱۷۹ مدرسه که تجهیزات آنها از بین رفته است، بیان کرد: تاکنون ۱۹۴ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی خیرین استانی و ملی و با همکاری نوسازی مدارس جذب شده که جای تقدیر و قدر دانی از مساعدتهای همه عوامل دارد .

رضوی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان نیز با قدردانی از اقدامات ارزشمند خیرین، گفت از بیستم فروردین امسال تا کنون ۴۶ طرح ساخت در استان لرستان اجرا شده است .

مدیر هلدینگ شرکت عظام خودرو نیز گفت تا کنون کار ساخت ۶ مجتمع آموزشی و فرهنگی توسط این شرکت در استانهای هرمزگان ،خوزستان ، گلستان و لرستان آغاز شده و کار ساخت دو مجتمع در زاهدان و مسجد سلیمان نیز در دست اقدام است .
وی پایه و اساس توسعه را مدرسه نامید و گفت دانایی جامعه و توسعه مدارس به توسعه پایدار کشور کمک می کند چرا که یکی از شاخص های کشورهای پیشرفته، توسعه پایدار است .و امروز دشمن نگران توسعه پایدار و رشد علمی جوانان ماست .

انتهای پیام/ب

کلنگ زنی مجتمع ۲۴ کلاسه خیرساز سلسله 



برچسب ها: وزارت علوم ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.