معاون فرهنگی، هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: مردم هنر دوست مشهد از فیلم‌های سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان استقبال مطلوبی کردند.

استقبال مردم مشهد از فیلم های جشنواره بین المللی کودک و نوجوان/باقی نماندن صندلی در سالن سینمابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد رضا محمدی معاون فرهنگی، هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: مردم هنر دوست مشهد از فیلم‌های سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان استقبال مطلوبی کردند به طوری که در زمان اکران برخی فیلم‌ها صندلی خالی در سالن سینما باقی نماند.

او تصریح کرد: اکران فیلم‌های سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان، روز پنجشنبه هفته گذشته همزمان با سراسر کشور در پردیس سینمایی سیمرغ مشهد آغاز شد و نمایش فیلم‌های این جشنواره در روز اول با اکران دو فیلم، مورد استقبال گرم خانواده‌های مشهدی قرار گرفت و استقبال از فیلم‌ها تا امروز ادامه داشته است به طوری که سالن سینما برای فیلمی مانند "منطقه پرواز ممنوع" تکمیل شد.

معاون فرهنگی، هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در این جشنواره ۱۰ فیلم در حوزه کودک و نوجوان به نمایش در می‌آید و گروه ۱۵ نفره داوری به تماشای این فیلم‌ها می‌نشینند و آن‌ها را داوری می‌کنند و در نهایت نظرات داوری آنان به دبیرخانه جشنواره بین المللی کودک و نوجوان در اصفهان ارسال می‌شود.

محمدی  افزود: سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان در حال برگزاری است و ۱۰ فیلم از این جشنواره در همه استان‌ها از جمله خراسان رضوی به صورت همزمان در حال اکران است.

او تصریح کرد: پس از اکران برخی فیلم‌ها در پردیس سینمایی سیمرغ، جلسه نقد و بررسی آن‌ها نیز برگزار شده که به عنوان مثال نشست نقد روان شناختی فیلم "غرغرو وارد می‌شود" به کارگردانی "آندرس کوتوریه" پس از اکران توسط دکتر "صنعتگر" روانشناس حوزه کودک و نوجوان برگزار شد.

معاون فرهنگی، هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: برای برگزاری مراسم اختتامیه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در مشهد در پنجم شهریور ماه کنونی نیز برنامه ریزی شده است که بهترین فیلم از نظر تماشاگران مشهدی اعلام می‌شود.

سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۲۸ مرداد تا چهارم شهریورماه ۱۳۹۸ برابر با ۱۹ تا ۲۶ آگوست ۲۰۱۹ در دو بخش ملی و بین المللی در اصفهان حال برگزاری است.
 
انتهای پیام// ز.م
 

سی و دومین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.