سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: همکاری موثر شهرداری‌ها لازمه‌ی موفقیت در اجرای پروژه مهر و آغاز سال تحصیلی شاداب است.

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: فراهم نمودن بستر مناسب برای بازگشایی مدارس مهمترین هدف اجرای پروژه مهر که شهرداری‌ها می‌توانند نقش بسیار موثری در این زمینه ایفا کنند.

او بیان کرد: هدف از تشکیل این جلسه برنامه ریزی جهت اجرای هر چه بهتر پروژه مهر است و مهمترین هدف از اجرای پروژه مهر فراهم نمودن بستر مناسب برای بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید است.

نیسی گمراوی تصریح کرد:گستره‌ی مدارس این ناحیه در مناطق مختلف شهرداری است و رنگ آمیزی و شعار نویسی دیوار مدارس، شستشوی حیاط مدارس، نصب مبلمان شهری در حیاط، هرس درختان، تهیه سطل‌های پسماند، اهداء پرچم از جمله اقداماتی است که شهرداری‌ها در زمینه پروژه مهر انجام دهند.

سید محسن موسوی عضو شورای شهر اهواز نیز بیان داشت: مجموعه شهرداری و شورای شهر از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای اجرای هر چه بهتر پروژه مهر به آموزش و پرورش کمک می‌کنند تا در این زمینه شاهد عملکرد مثبت و قابل قبولی باشیم.

انتهای پیام/م

اجرای پروژه مهر آموزش و پرورش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.