معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت:۱۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان سهمیه‌ای بود که از سوی دولت به استان اصفهان تعلق گرفت، ولی با پیگیری‌های انجام شده و آماده شدن زمینه کار توانستیم ۴۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای آسفالت معابر روستا‌ها دریافت کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،علی کریمی معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان اظهار داشت: در سال ۹۷ از محل قیر رایگان ۴۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان قیر رایگان دریافت و ۲۶۵ هزار تن آسفالت تولید شد.

او افزود: تا پایان تیر ماه سال جاری که واحد سال مالی به شمار می‌رود عملیات آسفالت‌سازی ۲ میلیون متر مربع معبر در سطح ۲۸۰ روستای استان انجام شد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه دهیاری‌ها و شورای اسلامی روستاها، اقداماتی در این زمینه انجام دادند، گفت: آن‌ها در بحث مشارکت، کار‌های جدول گذاری و زیر سازی با بنیاد مسکن استان اصفهان همکاری داشتند.

او تصریح کرد: ۱۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان سهمیه‌ای بود که از سوی دولت به استان اصفهان تعلق گرفت، ولی با پیگیری‌های انجام شده و آماده شدن زمینه کار توانستیم ۴۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای آسفالت معابر روستا‌ها دریافت کنیم.

کریمی ادامه داد: از نظر اعتبارات تملک‌دار استانی هم ۲۴ میلیارد تومان موافقت‌نامه مبادله کردیم، ولی ۱۴ میلیارد تومان تخفیف داشته که با کمک این ۱۴ میلیارد در حدود ۲۴۰ روستا اجرای عملیات جدول گذاری و زیرسازی پیاده‌رو سازی انجام شد.

او با بیان اینکه در بحث اجرای روستا‌های بافت با ارزش و روستا‌های هدف گردشگری، اقداماتی صورت گرفته است، گفت: دو روستای "وانشان" در شهرستان گلپایگان و روستای "خفر" شهرستان سمیرم از جمله روستا‌هایی هستند که عملیات مختلفی برای رفاه روستاییان و گردشگران در آن‌ها صورت گرفته است.

کریمی خاطرنشان کرد: در روستای وانشان گلپایگان با اعتباری حدود ۵۰۰ میلیون تومان اجرای عملیات سنگفرش معابر، جداره سازی و اجرای کل روستا‌های بافت با ارزش کار در حال انجام است و پیشرفت خوبی داشته و در روستای خفر سمیرم که روستای هدف گردشگری است اجرای عملیات جدول‌گزاری، پیاده‌رو سازی و آماده کردن روستا برای گردشگران در حال انجام است.

انتهای پیام/م

 

۲ میلیون مترمربع از معابر روستایی استان اصفهان آسفالت شد

برچسب ها: بنیاد مسکن ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار