دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: جمعیت با تمام نیرو‌های انقلاب لیست واحدی را ارائه خواهند داد چراکه لیست جدا موجب تضعیف مجموعه می‌شود.


دولت در دو سال باقی مانده، پیشنهادات اصلی خود را به مجلس ببردمجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌ها گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جمعیت با تمام نیرو‌های انقلاب لیست واحدی را ارائه خواهند داد، گفت: همه باور داریم لیست جدا دادن موجب تضعیف مجموعه می‌شود و نظر همه بر این است که لیست واحد ارائه شود.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با اشاره به پیشنهاد یکی از نمایندگان اصلاح طلب مجلس برای مذاکره با آمریکا، ادامه داد: برخی شناخت خوبی به مسائل ندارند.

شاکری با بیان اینکه آمریکا در بدترین شرایط ممکن قرار دارد، تصریح کرد: در تاریخ آمریکا بی سابقه است که یک کشوری پهپاد فوق پیشرفته آن‌ها را مورد هدف قرار دهد و همانطور که دیدیم آنها در منطقه بسیار منزوی شدند.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی یادآور شد: ایران اسلامی در موضع قدرت است و ما باید یقه آمریکا را گرفته و تمام خواسته‌های ملت‌های مظلوم را از این کشور مطالبه کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار