کریمی اصل گفت: در هفته دولت امسال، پنج مرکز غیردولتی بهزیستی در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،هادی کریمی اصل سرپرست بهزیستی قم گفت: کلینیک مددکاری اجتماعی لبخند، ساختمان جدید مرکز کودکان کار و خیابانی، مهدکودک غیردولتی مصباح در حوزه اجتماعی و حمایتی، مرکز مشاوره پزشکی ژنتیک فرجاد در حوزه پیشگیری و مرکز اتیسم خانه خیرین در حوزه توان‌بخشی با همکاری بخش‌های غیردولتی و خیرین راه‌اندازی خواهد شد.

به گفته او، استفاده از ظرفیت رسانه‌ها جهت تشریح عملکرد دولت در حوزه بهزیستی، برگزاری دیدار‌های مردمی و همچنین شرکت در برنامه‌های دیدار مردمی استاندار و مسئولان و برنامه رقابت در خدمت در نماز جمعه شهر‌های تابعه استان از دیگر برنامه‌های بهزیستی قم در هفته دولت امسال است.

او در ادامه، دیدار با مراجع و علما، برگزاری جلسه با مددکاران مراکز دولتی و غیردولتی، برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با کارکنان، دعوت از مدیران و خیرین جهت بازدید از مراکز بهزیستی را ازجمله برنامه‌های بهزیستی قم در هفته دولت امسال عنوان کرد.

دوم تا هشتم شهریورماه سالروز انفجار دفتر نخست‌وزیری به دست منافقان و شهادت مظلومانه شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر رئیس‌جمهوری و نخست‌وزیر در سال ۱۳۶۰ به نام هفته دولت نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/ح

پنج مرکز غیردولتی بهزیستی در قم افتتاح می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار