تیونر جدید مرسدس AMG G63، قدرت یک سوپراسپرت در قالب شاسی‌بلند

تیونر جدید آلمانی، مدل مرسدس AMG G63 را با قدرتی معادل یک سوپراسپرت مطرح تولید و روانه بازار خواهد کرد.

تیونر جدید مرسدس AMG G63، قدرت یک سوپراسپرت در قالب شاسی‌بلند

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، درحال حاضر با محبوبیت روزافزون خودروهای شاسی‌بلند و تولید انبوه شرکت‌های مختلف، به‌طور مدام شاهد معرفی شاسی‌بلندهای باکیفیت و قدرتمندی هستیم که هر کدام برای هدف گرفتن بخشی از بازار ساخته و عرضه می‌شوند. اما رشد خودروهای شاسی‌بلند به حدی رسیده است که برخی مدل‌های جدید، حتی از برترین سوپراسپرت‌های سال نیز قدرت بیشتری دارند. مرسدس AMG G63 یکی از همین مدل‌ها است، مرسدس این مدل را در ماه نوامبر سال ۲۰۱۸ با پیشرانه ۴.۰ لیتری توربو دوقلو ۸ سیلندر و قدرت بالا ۵۷۷ اسب‌بخار به‌همراه ۸۵۰ نیوتن‌متر گشتاور، معرفی کرد. شاسی‌بلند گران‌قیمت مرسدس با ظاهری کلاسیک و ویژگی‌هایی بالارده از همان ابتدا به یکی از مدل‌های درخشان سال ۲۰۱۸ تبدیل شد و به‌دلیل ظرفیت‌های متععد این خودرو، شرکت‌های تیونر مختلفی، این شاسی‌بلند را به‌عنوان پروژه بعدی خود انتخاب کردند.

تیونر جدید مرسدس‌بنز، قدرتمند، جذاب و باابهت

شرکت Wheelsandmore به‌عنوان یکی از برترین و موفق‌ترین تیونرهای آلمانی طی چندسال گذشته خودروهای قدرتمند و فوق‌العاده‌ای را وارد بازار کرده است، حال این شرکت به‌سراغ شاسی‌بلند قدرتمند و گران‌قیمت مرسدس AMG G63 رفته تا بار دیگر مدلی جذاب‌تر از طرح اصلی کارخانه بسازد. با توجه به تیونینگ جدید این شرکت، مرسدس AMG G63 جدید، واقعا از طرح اصلی کارخانه جذاب‌تر است، این تیونر معروف با افزوده توربوشارژ دوگانه، چند اصلاح داخلی و نرم‌افزار جدید، قدرت ۵۷۷ اسب‌بخاری شاسی‌بلند  G63 را به‌رقم دیوانه‌وار ۷۶۹ اسب‌بخار برساند. شاسی‌بلند تیونر آلمانی هزار نیوتن‌متر گشتاور دارد که با توجه به وزن و قدرت این خودرو، رقمی مناسب است. البته نسخه‌های ۶۴۱ و ۶۹۰ اسب‌بخاری مرسدس AMG G63 نیز توسط این تیونر با نام استیج ۱ و استیج ۲ تولید شده تا خریدارانی که ۷۶۹ اسب‌بخار را بیش از حد می‌دانند، بتوانند مدل‌های کم‌قدرت‌تر این شاسی‌بلند را خریداری کنند.

تیونر جدید مرسدس AMG G63، قدرت یک سوپراسپرت در قالب شاسی‌بلند

تیونر جدید مرسدس AMG G63، قدرت یک سوپراسپرت در قالب شاسی‌بلند

تیونر Wheelsandmore در ساخت چرخ‌های مختلف و مناسب با تولیداتش شهرت دارد، این تیونر برای شاسی‌بلند مرسدس AMG G63 با طرح G-Wagen از چرخ‌های ۲۴ اینچی و تایر‌های جدیدی استفاده کرده که البته قابل مقایسه با تایر‌های آفرود مرسدس نیستد. چرخ‌ها کاملا مشابه با طرح اصلی ساخته شده و علی‌رغم افزایش اندازه، به‌راحتی در جای خود نصب می‌شوند. از ویژگی‌های مهم این خودرو، سیستم اگزوز جدید با کنترل ریموت از راه دور است.

واقعیت آن است که قدرت ۷۶۹ اسب‌بخار شاید برای یک مدل شاسی‌بلند سنگین، زیاد باشد و در سرعت بالا کنترل وسیله‌نقلیه را دشوار کند و خطرآفرین باشد. اما در هر صورت همانطور که گفته شد، با وجود محبوبیت خودرو‌های شاسی‌بلند در سال‌های اخیر، تولید مدل‌های قدرتمند نیز افزایش پیدا کرده‌است و این اولین شاسی‌بلندی نیست که قدرتی به اندازه یک سوپراسپرت دارد. مدل پایه شاسی‌بلند مرسدس AMG G63، حدود ۱۵۰ هزار دلار قیمت دارد، حال تیونر Wheelsandmore برای مدل ۶۴۱ اسب‌بخاری ۲ هزار ۸۱۵ دلار، برای مدل ۶۹۰ اسب‌بخاری ۷۲۵ دلار و برای مدل ۷۶۹ اسب‌بخاری ۲۰ هزار و ۶۵۸ دلار اضافه‌تر دریافت خواهد کرد.

تیونر جدید مرسدس AMG G63، قدرت یک سوپراسپرت در قالب شاسی‌بلند

تیونر جدید مرسدس AMG G63، قدرت یک سوپراسپرت در قالب شاسی‌بلند

انتهای پیام/

رونمایی از تیونر قدرتمند مرسدس بنز

برچسب ها: فناوری ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.