دومین جلسه تعاملی با استارتاپ‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

ناظمیبه گزارش  حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران دومین جلسه تعاملی با استارتاپ‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز برگزار شد. در این جلسه که روز گذشته شنبه ۲ شهریور ماه در محل اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز برگزار شد امیر ناظمی معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، جهانگیر شاه‌مرادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز، بهزاد اقبال‌خواه عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست و سودابه رادفرد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز حضور داشتند.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات در این جلسه گفت: یکی از مسئولیت‌های این سازمان حمایت از کسب و کار‌های نوپا است و طرح «نوآفرین» با هدف حمایت از این کسب و کار‌ها آغاز به کار کرده است. ناظمی با اشاره به شروط این طرح گفت: در طرح نوآفرین هر شرکت خصوصی و تعاونی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات که کمتر از سه سال از تاریخ ثبت آن گذشته مورد حمایت قرار می‌گیرد.

اقبال‌خواه عضو هئیت مدیره شرکت ملی پست نیز در این جلسه با اشاره به اینکه تنوع خدمات پستی بسیار بالاست گفت: این شرکت با وجود نیروی کارآمد و پهنه خدمت رسانی گسترده در دورترین نقاط کشور آماده یاری رسانی به کسب و کار‌های نوپا در حوزه‌های مالی، لجستیک و... است.

در این جلسه مدیران استارتاپی در حوزه‌های مختلف به ارائه مشکلات خود پرداختند و خواستار رفع مشکلات شدند.


بیشتر بخوانید: تا پایان سال ۱.۵ میلیون مشترک سرویس VDSL اینترنت با سرعت ۴ برابری دریافت می‌کنند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار