مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از افزایش بیش از ۹ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از ثبت ۵۲ میلیون و ۳۱۵ هزار تردد در ۵ ماهه نخست سالجاری در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل خبر داد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۴۷ میلیون و ۸۹۶ هزار تردد بود ۲/ ۹ درصد افزایش نشان می‌دهد.

او با اشاره به اینکه بیشترین تردد با ۵ میلیون و ۲۹۷ هزار مورد در محور اردبیل – آستارا و بالعکس و اردبیل سه راهی سرعین با ۴ میلیون و ۶۱۴ هزار مورد به ثبت رسیده گفت: در تعطیلات اعیاد قربان تا غدیر از بازه زمانی ۱۸ الی ۳۱ مرداد ۶ میلیون و ۳۴۹ هزار تردد در استان ثبت شده است.

رئیس کمیته حمل ونقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل هوشمندسازی جاده‌های استان را از جمله برنامه‌های مهم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل دانست و تصریح کرد:علاوه بر ۶۴ سامانه تردد شماری ۴۰ دوربین نظارت تصویری، ۲۷ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت و ۲ سامانه توزین حین حرکت نیز در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل فعال است.

رحمتی تصریح کرد: در ۵ ماه گذشته ۳ میلیون و ۱۵۱ هزار تردد سرعت غیرمجاز نیز توسط سامانه‌های ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت به ثبت رسیده که امیدواریم مردم عزیز و مسافران گرامی با رعایت کامل قوانین و سرعت مطمئنه سفری ایمن داشته باشند.

انتهای پیام/ح

ثبت بیش از ۳ میلیون تردد سرعت غیرمجاز در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.