رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشگین شهر از افتتاح فاز نخست جاده گردشگری خیاو تا گردولی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ایمانعلی ایمانی، رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشگین شهر گفت: بهره برداری از این جاده گردشگری در هفته دولت ثمرات قابل توجهی در رونق گردشگری منطقه خواهد داشت.

او گفت: جاده گردشگری خیاو تا گردولی امکان استفاده از ظرفیت‌های گردشگری منطقه نمونه گردشگری خیاو تا گردولی و همچنین راه دسترسی روستای میرک و محله قره درویش مشگین شهر را تسهیل و از بار ترافیکی منطقه و پارک جنگلی می‌کاهد.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: این پروژه با اعتبار ۵۶۰ میلیون تومان از ردیف اعتبارات ملی اجرا شد که سه کیلومتر از این مسیر زیر سازی و یک کیلومتر تا سایت b پل معلق آسفالت ریزی شده است.

ایمانی گفت: تنها یک کیلومتر از مسیر زیرسازی نشده که در سال ۹۸ تکمیل می‌شود و شاهد تردد و رفاه حال مسافران و گردشگران و تقویت جوامع محلی در توسعه پایدار خواهیم بود.

او افزود: با توجه به اینکه گردشگری محور نخست توسعه استان است، میراث فرهنگی به منظور توسعه گردشگری مناطق، زیرساخت‌هایی از جمله راه سازی را متقبل می‌شود.

انتهای پیام/ح

گردشگری محور نخست توسعه استان است

 

برچسب ها: گردشگری ، هفته دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.