رقابت‌های لیگ‌های اروپایی امشب یکشنبه با برگزاری چند دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ‌های معتبر فوتبال اروپا امشب یکشنبه در ۴ کشور ایتالیا، انگلیس، اسپانیا و آلمان برگزار می‌شود و تیم‌های مدعی به مصاف حریفانشان می‌روند.  

لیگ جزیره 

رقابت‌های لیگ  جزیره از روز جمعه آغاز شد و شب گذشته شاهد دیدار‌های مهمی از جمله لیورپول - آرسنال، چلسی - نوریچ و کریستال پالاس و منچستر یونایتد بود، این رقابت‌ها از همین ابتدای کار بسیار جذاب و زیباست و امشب هم ۳ دیدار دیگر آن برگزار می‌شود تا پرونده هفته سوم آن بسته شود.  


بیشتر بخوانید: لیورپول ۳ - آرسنال ۱/ فرعون نسخه توپچی‌ها را در آنفیلد پیچید


تیم فوتبال منچستر سیتی در یکی از مهم‌ترین دیدار‌ها امشب از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به مصاف بورثموث می‌روند و شاگردان گواردیولا که در دو دوره قبلی رقابت‌های لیگ جزیره به عنوان قهرمانی رسیده اند با تساوی هفته گذشته مقابل تاتنهام از رقابت با لیورپول عقب افتادند و در نتیجه دیدار امشب برای آن‌ها اهمیت زیادی دارد.  

تاتنهامی ها هم امشب با نیوکاسل بازی می‌کنند. آن‌ها همیشه در صف مدعیان بودند و امشب تلاش می‌کنند تا با پیروزی در این یدار خانگی در بالای جدول باقی بمانند. ولورهمپتون و برنلی هم دیگر دیدار امشب لیگ جزیره را برگزار می‌کنند.  

ایتالیا منتظر رونمایی از اینتر کونته / بارسل به دنبال نخستین برد فصل

برنامه دیدار‌های لیگ جزیره به شرح زیر است: 

بورثموث - منچستر سیتی (۱۷:۳۰)
تاتنهام - نیوکاسل (۲۰:۰۰)
ولورهمپتون - برنلی (۲۰:۰۰)

لالیگا 

رقابت‌های لالیگا هم از روز جمعه آغاز شد و درمهم‌ترین دیدار آن رئال مادرید با وایادولید بازی کرد. دیدار‌های لالیگا امشب و فردا شب در هفته دوم پیگیری می‌شود، ولی مهم‌ترین بازی‌های آن امشب برگزار می‌شود.  

تیم فوتبال بارسلونا که در هفته نخست شکست غیر منتظره‌ای را تجربه کرد امشب با بتیس بازی می‌کند، به طور قطع این بازی از جذابیت زیادی برخوردار خواهد بود، زیرا کاتالان‌ها تلاش می‌کنند با یک پیروزی پرگل هم به آینده امیدوار باشند و هم از لحاظ روحی خودشان را تقویت کنند.  

ایتالیا منتظر رونمایی از اینتر کونته / بارسل به دنبال نخستین برد فصل

شاگردان سیمئونه هم در دیگر دیدار مهم امشب با لگانس بازی می‌کنند آن‌ها در هفته نخست هم با یک گل ختافه را برده اند و به دنبال پیروزی هستند که آن‌ها را در جمع صدرنشینان حفظ کند.  

برنامه امشب دیدار‌های لایگا به شرح زیر است: 

لاوس - اسپانیول (۱۹:۳۰)
مایورکا - رئال سوسیداد (۱۹:۳۰)
لگانس - اتلتیکو مادرید (۲۱:۳۰)
بارسلونا - بتیس (۲۳:۳۰)

سری آ ایتالیا 

رقابت‌های سری آ ایتالیا شب گذشته آغاز شد که در مهم‌ترین دیدار آن یوونتوس با پارما بازی و با یک گل به پیروزی خفیفی دست پیدا کرد. ناپولی هم به مصاف فیورنتینا رفت و دیگر بازی مهم روز نخست را آغاز کرد. دیدار‌های این لیگ امشب با ۸ دیدار پیگیری و هفته نخست آن به پایان می‌رسد.  


بیشتر بخوانید: پارما ۰ - یوونتوس ۱/ آغاز سری آ با پیروزی مدافع عنوان قهرمانی


تیم فوتبال اینتر میلان در یکی از مهم‌ترین دیدار‌ها به مصاف لچه می‌رود، بسیار منتظر رونمایی از اینتر کونته هستد. تیم‌های آث میلان و آاس رم  هم در دیگر دیدار‌های مهم با تیم‌های جنوا و اودینز رو به رو می‌شوند.  

ایتالیا منتظر رونمایی از اینتر کونته / بارسل به دنبال نخستین برد فصل

برنامه این رقابت‌ها به شرح زیر است: 

اودینزه - آث میلان (۲۰:۳۰)
هلالس ورونا - بولونیا (۲۳:۱۵)
آاس رم - جنوا (۲۳:۱۵)
کالیاری - برشا (۲۳:۱۵)
اینتر - لچه (۲۳:۱۵)
سمپدوریا-لاتزیو (۲۳:۱۵)
اسپال - آتلانتا (۲۳:۱۵)
تورینو - ساسولو (۲۳:۱۵)

بوندس لیگا 

 رقابت‌های بوندس لیگا هم از روز جمعه آغاز شد و شب گذشته با ۷ دیدار پیگیری شد، این رقابت‌ها امشب با پیگیری ۲ دیدار دیگر پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین دیدار آن امشب از ساعت ۱۸ لایپزیش و آینتراخت فرانکفورت با هم بازی می‌کنند.  

ایتالیا منتظر رونمایی از اینتر کونته / بارسل به دنبال نخستین برد فصل

برنامه این رقابت‌ها به شرح زیر است: 

لایپزیش - فرانکفورت (۱۸:۰۰)
هرتابرلین - وولسبورگ (۲۰:۳۰)


بیشتر بخوانید:تساوی خانگی مونشن گلادباخ مقابل شالکه


انتهای پیام / 

پیش بازی رقابت های اروپایی 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار