رئیس فدراسیون فوتبال گفت: هنوز برخی از مشکلات ورزشگاه آزادی رفع نشده است و امیدوارم باشگاه استقلال بتواند برای بازی هفته دوم خود مشکلات این ورزشگاه را برطرف کند.

تاج: امیدوارم باشگاه استقلال ورزشگاه آزادی را آماده کند

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در حاشیه برگزاری مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال ایران گفت: تمام باشگاه‌ها از نظر سخت افزاری اقدامات خوبی انجام داده اند، اما ورزشگاه آزادی مشکلات جدی داشت که هنوز برخی از مشکلات آن رفع نشده است و امیدوارم باشگاه استقلال بتواند برای بازی هفته دوم خود مشکلات این ورزشگاه را برطرف کند. ورزشگاه بقیه باشگاه‌ها خوب بود و مشکلی برای برگزاری دیدار‌های لیگ نداشت.


بیشتر بخوانید:  بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با ارز نیمایی به هنگ کنگ می‌روند/ راهکار جدید فدراسیون برای پرداخت پول ویلموتس


تاج درباره تاخیر در برگزاری مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال ایران اظهار داشت: قرار بود مراسم راس ساعت ۶ برگزار شود، اما با کمی تاخیر برگزار شد. به هر حال زمان این گونه مراسم‌ها باید یک ساعت زودتر اعلام شود تا کسانی که دعوت شدند در این فاصله بیایند و در جا‌های خودشان مستقر شوند. البته اگر از مسئولان سازمان لیگ درباره برگزاری مراسم سوال کنید بهتر است، زیرا آن‌ها اطلاعات بیشتری دارند.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره بدهی‌های فدراسیون و طلب سرمربی تیم ملی حاضر به پاسخگویی نشد.



انتهای پیام/

اظهارات مهدی تاج درباره مراسم برترین های فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار